י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

דורש להתגרש מאישתו לאחר שכינתה אותו “גמד”

בתביעת הגירושין מבקש הבעל לקבל דמי מזונות מאישתו, המתפרנסת ממשכורת גבוהה ממנו בהרבה, ומסביר כי היא השפילה אותו ליד ילדיהם המשותפים, בעוד נשים אחרות החמיאו לו על מראהו הקומפקטי

הבעל דרש להוציא לאישתו מכתב התראה לפני גירושין. עו״ד שרין סולן. צילום: יח"צ
Tuesday January 7, 2020
אבי אדר

פער של 20 סנטימטרים בגובה בין שני בני זוג, יחד עם הבדלי מעמדות ביניהם, כאשר האישה הינה בעלת תפקיד בכיר, לעומת בעלה השיפוצניק, עומדים במוקד תביעת גירושין שהגיש הבעל.
בתביעתו טען הבעל, תושב האיזור, כי במהלך השנים החלה אישתו להקניט אותו ליד ילדיהם המשותפים. בין השאר היא נהגה לומר לו: “אתה גמד שלא יודע מה לעשות עם עצמך. אנחנו מסתכלים על העולם ממקומות שונים, כי אתה קטן”, לטענת הבעל, בעוד אישתו התבדחה על חשבונו, מכיוון שהיא גבוהה ממנו ב-20 סנטימטרים, נשים אחרות הרעיפו עליו מחמאות ואהבו את מראהו החיצוני. בתביעת הגירושין דורש הבעל קבלת מזונות מאישתו, העובדת במישרה בכירה בתחום הפיננסי ומשתכרת סכומים גבוהים בהרבה, זאת בעוד הוא עצמו מתפרנס מעבודות שיפוצים.
באמצעות עו”ד שרין סולן, טוענת האישה, כי דרישת בעלה לקבל פיצוי כספי גבוה, אינה מציאותית. עוד טוענת האישה, כי דרישת הבעל למשמורת משותפת עומדת בסתירה לטענותיו, כי הוא יכול לדאוג לכלכלת ילדיו, בשעה שהוא עצמו טוען, כי אישתו היא זו שצריכה לממן את כלכלתם.
כמו כן טענה עו”ד סולן, כי האישה מעוניינת בגירושין, אך אינה מוכנה לפצות את בעלה על רקע פערי השכר ביניהם. עוד טענה עורכת הדין בשם האישה, כי היא חושדת בו, שבגד בה עם נשים אחרות, שאהבו את מראהו הקומפקטי.
בקרוב אמור בית הדין הרבני לפסוק בסוגיית הגירושין של הזוג.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments