י' אלול התשפ"ד, 13/09/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

דורש פיצוי מחברת האשראי כי לא ענו לטלפונים

חברת האשראי לא ענתה במשך כשעה, ללקוח נמאס והגיש תביעה .צילום: אילוסטרציה
Sunday September 1, 2024

לא ענו – שישלמו: תושב קריית ים, הגיש לבית משפט השלום בקריות, תביעה נגד חברת האשראי “מקס איט” פיננסים, בטענה שלא ענו לו לטלפונים.

לטענת התובע, הוא נזקק לבירור לגביי עסקה מסוימת. לדבריו, הוא עובד במהלך היום ונאלץ להתקשר בשעות העבודה לחברת האשראי, שם נכנס לרשימת ההמתנה. “לאחר המתנה של יותר משעה, באמצע יום העבודה שלי, נאלצתי לסיים את ההמתנה מאילוצי עבודה, ללא קבלת מענה”, ציין התובע.

לדבריו, יותר מאוחר הוא התקשר שוב וביקש שיחזרו אליו. לדבריו, נציגי חברת האשראי לא חזרו אליו באותו יום, אלא למחרת בבוקר, כאשר בדיוק ברגע הצלצול היה עסוק ולא יכל לענות. “לא ניסו ליצור איתי קשר פעם נוספת”, טען התובע.

התובע צירף לתביעה צילומי מסך, שהוכיחו את זמן המתנה הממושך שנאלץ להמתין, ומבלי שבסופו של דבר קיבל מענה. התובע מבקש מבית המשפט, שחברת האשראי תפצה אותו ב-4000 שקלים בגין התנהלותה.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
נונו
8 ימים

בהצלחה. כל ככבוד.