כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

האחות הגדולה “גנבה” את בעלה של אחותה הצעירה, שנקמה בה עם בעלה

שתי האחיות פנו לבית המשפט לענייני משפחה כדי לפרק את השותפות העיסקית ביניהן ונשלחו לגישור. במקביל מתכוונות השתיים להגיש תביעות גירושין נגד הבעלים שלהן בבית הדין הרבני

סולן: מרובע רומנטי נדיר
Sunday July 7, 2019
אבי אדר

עלילה כזו מסובכת ורוויית יצרים אפילו סופרי הרומן הרומנטי יתקשו להמציא. שתי אחיות, שהינן גם שותפות בעסק, גנבו זו את בעלה של השנייה, במרובע רומנטי עסיסי, שעלול לפרק גם את שתי המשפחות וגם את העסק.
מדובר בשני זוגות נשואים באמצע שנות ה-30 לחייהם, כאשר האחות הגדולה הינה אם לשלושה ילדים, ואילו האחות הצעירה אם לשניים. המשפחות מנהלות עסק משותף עם 35 עובדים, בו שתי האחיות מחזיקות בתפקידים בכירים, כאשר האחת מנהלת כספים והשנייה מנהלת משאבי אנוש.
באמצעות עורכת הדין שרין סולן, טוענת האחות הצעירה, כי אחותה הגדולה ממנה בחמש שנים, פיתתה את בעלה. “הם נסעו כמה פעמים לחו”ל, במסגרת העבודה, אבל אף אחד לא העלה על דעתו שאחותי תלון באותו חדר עם בעלי”, סיפרה האחות הצעירה, שהחזיקה בידה דו”ח מפורט מבלש פרטי, על הבגידה העסיסית.
לאחר שבגידת האחות הבוגרת נחשפה, לא נשארה האחות הצעירה חייבת, תוך שאיפשרה לבעלה להמשיך ברומן עם אחותה, ולקחה על עצמה “פרוייקט” משלה, לפתות את בעלה של אחותה כנקמה. “בקלות הכנסתי אותו למיטה ואחרי שתיעדתי אותו יחד איתי, גיליתי לו שאישתו בוגדת בו עם בעלי”, גילתה האחות הצעירה.
עו”ד סולן ביקשה מבית המשפט לענייני משפחה, להביא את הצדדים לגישור בכל הקשור לפירוק השותפות ומכירת העסק כ”עסק חי”. עו”ד סולן אף ציטטה את האחות הצעירה, שאמרה כי לא תוכל לעבוד שם בשום תפקיד, וגם לא להסתכל לאחותה הגדולה בעיניים. כמו כן הוסיפה עורכת הדין, כי גם האחות הגדולה מעוניינת בחיסול העסק ומכירתו. באחד הדיונים ציינה האחות הגדולה: “זה עסק שאחותי ואני הקמנו והוא בנוי עלינו. קשה יהיה להמשיך ככה, והכי נורא הוא, שההורים שלנו יגלו מה אני עשיתי ומה אחותי עשתה כנקמה”.
בית המשפט שלח את שני הצדדים לגישור, במטרה להגיע להבנות לגביי הרכוש והעסק, ובמקביל מתכוונות שתי האחיות להגיש תביעות גירושין נגד הבעלים, לבית הדין הרבני.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments