י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הבעל חושד שהבן הבכור הוא לא שלו

הבעל מבקש בדיקת אבהות והאישה מסרבת. עו״ד שרין סולן. צילום: עצמי
Thursday September 21, 2023

משולש רומנטי: קבלו סיפור, שיכול לפאר סידרה הוליוודית ולהיכלל באחד הפרקים המרכזיים של אותה סידרה. בני זוג הכירו לפני תשע שנים, מיד לאחר שהאישה נפרדה מהחבר שלה, איתו בילתה שלוש שנים קודם לכן. שנה לאחר אותה פרידה היא נישאה לחבר הטוב של האקס.

במהלך השנים הביאו בני הזוג, הבעל טייס במילואים, האישה מורה בבית ספר תיכון, שני ילדים לעולם, בן זכר שנולד שמונה חודשים וחצי אחרי שנישאו ובת לפני שנתיים. לאחרונה התברר לבעל, כי במהלך כל שנות הנישואים, שמרה אישתו על קשר עם האקס שלה ואף נהגה להיפגש איתו בסתר. הבעל פנה לעורכת הדין שרין סולן וסיפר לה: “אישתי תמיד דאגה שאקס שלה יהיה בסביבה – ולאירועים המרכזיים שלנו הוא תמיד הוזמן ביוזמתה. לא הייתה לי בעיה עם זה, כי חשבתי שהקשר נגמר ובסך הכל הוא גם חבר שלי שנים רבות עד היום”.

הנורה האדומה לדבריו החלה להבהב, כשחברים משותפים זרקו לבעל “שים לב על אישתך והחבר הקודם שלה. אומנם עברו שנים, אבל תשים לב”. הבעל סיפר, כי עקב אחרי ההתנהגות של אישתו. “בשנה האחרונה אכן ראיתי כל מיני דברים מוזרים, אבל זה לא היה קריטי. ברגע שסיפרתי לה את התחושות שלי, היא שללה כל קשר. יש לי חשד, שהבן הבכור הוא לא שלי, אישתי מסרבת להוכיח לי אחרת, למרות שהוא נולד פחות מתשעה חודשים אחרי שנישאנו”.

האישה טוענת להגנתה, כי בעלה אומנם איש מוכשר, אבל בשנים האחרונות לאחר שהתקרב לדת, הוא הפך לפרנואיד ומבקש ממנה, לבצע בדיקות אבהות לילדים, וזה לדבריה כבר בלתי נסבל. לטענה הזו השיב הבעל, כי לפחות לגביי הבן שנולד שמונה חודשים וחצי אחרי שנישאו, הוא מבקש מאישתו שתסיר כל ספק והיא מסרבת בתוקף. “ברגע שביקשתי את ההוכחה הזו לשקט הנפשי שלי, היא ביקשה להתגרש”.

עו”ד סולן הבהירה, כי שלחה את בני הזוג ליישוב סיכסוך, אבל לדבריה, על האישה להיעתר לבקשתו של בעלה ללא קשר. זו זכותו הלגיטימית, במיוחד כשהחברים שלו לא מרפים ולוחשים לו, כל יום משהו חדש באוזן.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
אני
9 חודשים

ימשיך לשמוע ל״חברים״ ישאר בסוף לבד