ט"ז תמוז התשפ"ד, 22/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הבעל ביקש לקבל רק את חלוקי הרחצה בטרם עזיבתו

לאחר שלא הצליח למנוע את הגירושין מאישתו, ביקש בעלה את חלוקי הרחצה שלהם, מכיוון שלדבריו, הם מעלים בו זיכרונות מירח הדבש. בית הדין הרבני סירב לתת לאישה את דמי הכתובה, מכיוון שלא מדובר בפרידה על רקע בגידה

הבעל כבר רמז, כי יבקש לבטל את ההסכם ולערב את ילדי בני הזוג. עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ
Tuesday March 12, 2019
אבי אדר

מזה זמן רב, שדייני בית הדין הרבני לא זוכרים בקשה כה מקורית של הבעל, שדרש לקבל מאישתו את חלוקי הרחצה המשותפים שלהם, בטרם יתגרשו. בתביעת הגירושין שהגישה, טענה האישה, בשנות ה-40 לחייה, כי מאז שבעלה הפך לאלכוהוליסט, היא אינה יכולה לחיות איתו יותר תחת קורת גג אחת. באמצעות עו”ד שרין סולן, הודה הבעל, כי בעבר אכן התמכר לטיפה המרה, אלא שבתקופה האחרונה נגמל מכך לחלוטין, ואף הציג בפני רעייתו ובית הדין אישורים על כך. בנוסף טענה האישה בתביעת הגירושין, כי בעלה ירד מנכסיו, וכי הוא מסרב לעבוד במשרה מכובדת. להגנתו טען הבעל, כי החל לעבוד כשכיר במפעל גדול, אלא שאישתו, שהינה עובדת בכירה במוסד כלכלי ידוע, לא הסתפקה בעבודתו זו.
במהלך הדיונים בבית המשפט הדגיש הבעל, כי הוא אוהב מאוד את אישתו, אלא שהיא התעקשה להיפרד ממנו, וכל ניסיונותיו להגיע לפשרה עלו בתוהו. עו”ד סולן ציינה, כי מאחר ולא מדובר בפרידה על רקע של בגידה, האישה לא תוכל לקבל את דמי הכתובה אותם ביקשה בתביעת הגירושין, ותיאלץ להסתפק בדמי מזונות, בהתאם להכנסת הבעל. האישה דחתה על הסף הצעה של בית הדין לשלום בית, ובסופו של דבר, הדיינים פטרו את הבעל מתשלום הכתובה.
פרק זמן קצר לפני שהגירושין נכנסו לתוקף, דרש הבעל רק דבר אחד מאישתו: לקבל לידיו את כל חלוקי הרחצה שרכשו במהלך השנים. “הם מזכירים לי את ירח הדבש שלנו. אמנם אני נאלץ לעזוב, אבל עבורי, האהבה לאישתי לא נגמרה”, הסביר הבעל את בקשתו המקורית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments