י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“הגעתי לפיסגת השאיפות שלי”

כך מודיע ליאור טרגן, שמינויו למנכ"ל עיריית קרית ביאליק, אושר ע"י מועצת העיר. טרגן, שיחליף את עזרא חכם, הפורש לגימלאות, שימש סמנכ"ל העירייה, ולפני כן היה מזכיר העיר ומנהל אגף התיפעול. דוקורסקי: "מדובר בביצועיסט ממדרגה ראשונה"

טרגן: מנכ"ל חדש לעירייה
Tuesday March 12, 2019
אבי אדר

לאחר ששימש בתפקידים בכירים שונים בעיריית קרית ביאליק, אישרה מועצת העיר, בישיבתה האחרונה, את מינויו של ליאור טרגן, למנכ”ל העירייה. טרגן בן ה-50 יחליף בחודש הקרוב את עזרא חכם, ששימש מנכ”ל העירייה ב-10 השנים האחרונות ופורש לגימלאות.
טרגן נחשב ליד ימינו של ראש העיר, אלי דוקורסקי, אותו הוא מלווה בעירייה מאז בחירתו לתפקיד בשנת 2008. בתחילה שימש טרגן, כמזכיר העיר, לאחר מכן מונה למנהל אגף התיפעול ובשנים האחרונות הוא משמש סמנכ”ל העירייה.
עם בחירתו אמר טרגן ל”חדשות הקריות”: “אין ספק שמדובר בפיסגת השאיפות שלי. התחלתי יחסית מקטן ועם הזמן התגלגלתי לתפקידים נוספים בעירייה. בתחילת דרכי לא חלמתי שאגיע לתפקיד מנכ”ל העירייה, ואני רואה בכך כבוד ושליחות ממדרגה ראשונה. אני מודה לראש העיר, אלי דוקורסקי, על האמון שנתן לי ולמנכ”ל הפורש, עזרא חכם, איתו עבדתי בשיתוף פעולה בעשור האחרון, ושממנו לקחתי דברים חשובים כצידה לדרך. כמנכ”ל העירייה, אשאף לשרת נאמנה את תושבי העיר. על כל עובדי העירייה להפנים, שאנו קודם כל משרתי ציבור”.
דוקורסקי בירך את המנכ”ל הנכנס ואמר: “ליאור טרגן הוא ביצועיסט ממדרגה ראשונה, שנושם את העיר 24 שעות ביממה. מדובר באדם שצמח מתוך המערכת, ולכן לא ייקח לו זמן רב ללמוד את התפקיד על בוריו. אין לי ספק, שליאור יוביל את העירייה בהצלחה אל האתגרים המורכבים שמצפים לנו בשנים הבאות. בהזדמנות זו, אני מודה למנכ”ל הפורש, עזרא חכם, שהיה לי העונג לעבוד איתו בצמוד בעשור האחרון”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments