ט' אייר התשפ"ה, 07/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“הוט מובייל” המשיכו לגבות תשלום עבור קו שבוטל

אין עם מי לדבר. הלקוח לקח חופש מהעבודה, המתין בביתו והטכנאי לא הגיע. צילום: מתוך הפייסבוק, לפי ס' 27א'
Friday April 12, 2024

שיטת מצליח: תושבת קריית ים, הגישה לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה על סך 6000 שקלים, נגד חברת “הוט מובייל”, בטענה שגבתה ממנה דמי שימוש עבור קו טלפון, 4 שנים לאחר שהוא בוטל.

מהתביעה עולה, כי בשנת 2019 ניגשה התובעת למשרדי “הוט מובייל” וביקשה לבטל את אחד מ-4 קווי הטלפון שהיו ברשותה. החברה הסכימה לעשות לכך והתובעת לא שמה לב, אם אכן זה בוצע. כעבור 4 שנים, בחודש דצמבר 2023, הגיעה התובעת פעם נוספת למשרדי החברה כדי לרכוש מכשיר חדש, ואז התברר לה, כי החברה המשיכה לגבות ממנה דמי שימוש עבור אותו קו מבוטל. מנהל השירות הציע לה באותה הזדמנות, לרכוש מכשיר יקר ממה שהיא התכוונה לרכוש והוא יזכה אותה בהמשך ב-1500 שקלים, בגין החיובים שהיו עבור הקו שבוטל. למרות בקשתה, אותו מנהל לא הוציא לה אסמכתא כתובה על הסיכום.

מאז ועד הגשת התביעה, פנתה התובעת מספר פעמים לחברה, כדי לברר מדוע הזיכוי לא נכנס לחשבונה. התובעת טוענת, כי התנהגות החברה מזלזלת, כאשר היא לא מילאה את ההסדר וההסכם שהוצע לה, בתמורה לכך, שנגבו ממנה כספים במשך 4 שנים עבור קו שבוטל. התובעת מבקשת, שבית המשפט יחייב את חברת “הוט מובייל” בסכום של 6000 שקלים, פיצוי בגין נזקים ישירים וכן פיצוי בשל עוגמת נפש והתנהגות מחפירה של החברה.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments