לא מוכן לשתוק: תושב חיפה, הגיש בסוף השבוע לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, תביעה נגד חברת “הוט מובייל”, בגין חיוב של אלפי שקלים על שירות שלא קיבל כלל.
מהתביעה עולה, כי בשנת 2021, בדוכן “הוט” בגרנד קניון בחיפה, הוצעה לתובע תוכנית משפחתית ל-4 קווי טלפון. הובטח לו לדבריו, שאם הוא לא פותח את כרטיסי הסים ואינו מפעיל אותם מול מרכז השירות, הוא לא יחויב בתשלום. לדברי התובע, הוא אדם עסוק ולא בדק לעומק את החיובים שקיבל בכרטיסי האשראי, עד שלאחרונה שם לב, לחיוב מ”הוט מובייל”. לדברי התובע, הוא פנה לחברת “הוט מובייל” ונציג החברה, כך לטענתו, הסכים כי הייתה טעות, והסכים לפצות אותו בסכום של 600 שקלים בלבד, מתוך סכום של 5120 שקלים, שחויב במהלך השנים. לדברי התובע, אותו נציג ציין, כי אין בסמכותו להציע פיצוי גדול יותר והוא אף לא הציע לפנות לממונים, כדי לקבל אישור לפיצוי מוגבר.
התובע פנה פעם נוספת לפניות הציבור של המחלקה המשפטית של “הוט מובייל” ושם הסכימו להגדיל לו את הפיצוי ל-800 שקלים. לבסוף הגיש התובע תביעה, בסכום שנגבה ממנו ואף ציין, כי הסכום לא כולל את עגמת הנפש, הריצות ובזבוז הזמן, במשך יותר משנה, כדי לקבל פיצוי הוגן.
טרם הוגש כתב הגנה בתיק.