שיטת מצליח: חברת “הוט מובייל”, חייבה את תושבת חיפה, עבור שימוש בקו טלפון, שלא נמצא ברשותה לפחות עשר שנים. כך עולה מתביעה, שהוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה.
מהתביעה עולה, כי המתלוננת לקחה על עצמה את ניהול החשבונות בבית, לאחר שבעלה חלה. אז התברר לה, כי חברת “הוט” מחייבת אותה, לפחות משנת 2015, עבור שימוש בקו טלפון, שלא נמצא ברשותה. לאחר שהתברר לה החיוב, היא פנתה לחברת “הוט מובייל” בדרישה, להחזיר לה את הכסף ולהפסיק את הגביה. לדבריה, “זו הונאה לשמה, לגבות עבור קו טלפון, שאין בו כלל שיחות ואשר בוטל לפני כעשר שנים. לאחר התכתבות ארוכה, הן הפכו את העניין לביטחון וטענו, שהיו פעולות באינטרנט. איזה פעולות? מתי? אין שירות אינטרנט, יש חיוב קו”.
התובעת מבקשת מבית המשפט, שיורה לחברה “הוט”, להפסיק את הגביה עבור הקו, שאינו בשימוש שלה וכן להחזיר לה חיובים, שבוצעו לטענתה שלא כדין. התביעה עומדת על סך 6300 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.