י"ז אייר התשפ"ה, 15/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“הוט מובייל” חייבה על קו שלא קיים

התלונות נגד הוט הולכות ונערמות, בנושאי חיובים, שירות לקוי והתנתקות. צילום: מתוך הפייסבוק, לפי ס' 27א'
Sunday November 10, 2024

שיטת מצליח: חברת “הוט מובייל”, חייבה את תושבת חיפה, עבור שימוש בקו טלפון, שלא נמצא ברשותה לפחות עשר שנים. כך עולה מתביעה, שהוגשה לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה.

מהתביעה עולה, כי המתלוננת לקחה על עצמה את ניהול החשבונות בבית, לאחר שבעלה חלה. אז התברר לה, כי חברת “הוט” מחייבת אותה, לפחות משנת 2015, עבור שימוש בקו טלפון, שלא נמצא ברשותה. לאחר שהתברר לה החיוב, היא פנתה לחברת “הוט מובייל” בדרישה, להחזיר לה את הכסף ולהפסיק את הגביה. לדבריה, “זו הונאה לשמה, לגבות עבור קו טלפון, שאין בו כלל שיחות ואשר בוטל לפני  כעשר שנים. לאחר התכתבות ארוכה, הן הפכו את העניין לביטחון וטענו, שהיו פעולות באינטרנט. איזה פעולות? מתי? אין שירות אינטרנט, יש חיוב קו”.

התובעת מבקשת מבית המשפט, שיורה לחברה “הוט”, להפסיק את הגביה עבור הקו, שאינו בשימוש שלה וכן להחזיר לה חיובים, שבוצעו לטענתה שלא כדין. התביעה עומדת על סך 6300 שקלים.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments