כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הומלס פרץ לחנות ונעצר

איים ותקף את השכן שלו וגרם לו לחבלות. בית משפט השלום בקריות.
Sunday March 17, 2024

פרץ ולא גנב: בית משפט השלום בחיפה, האריך ביומיים את מעצרו של דר רחוב, תושב קריית אתא, בן 57, בגין פריצה לחנות במרכז העיר קריית אתא והחזקת סמים.

מבקשת המעצר עולה, כי בסוף השבוע פרץ החשוד למקום ולאחר שנעצר, התגלה בחיפוש על גופו, סם מסוג הרואין במשקל 0.3 גרם, שלא לשימוש עצמי.

במהלך הדיון להארכת המעצר טען סנגורו של החשוד, עו”ד אולג פרגין, מהסנגוריה הציבורית, כי מדובר בחנות הנמצאת בשיפוצים וכי לא נגנב דבר מהמקום. נציג המשטרה ציין, כי החשוד שבר חלון כדי להיכנס לחנות ולא ידע כי מדובר בחנות בשיפוצים. כן הציג נציג המשטרה סרטון של האירוע.

עו”ד פרגין טען, שאין הצדקה להאריך את מעצר החשוד והוסיף, כי מדובר בדר רחוב, שבמשך עשר שנים לא הסתבך עם החוק וניתן לשחררו בתנאים מגבילים.

השופט אבישי קאופמן ציין, כי מחומר החקירה שהוצג לו, עולה חשד, כי החשוד היה מעורב במעשים המיוחסים לו. עוד הוסיף, כי מדובר בתחילת חקירה ויש לאפשר למשטרה למצות אותה ולאור העובדה, כי מדובר באדם ללא כתובת, אין אפשרות לשחררו בשלב זה. אם זאת ציין השופט, כי מדובר בחקירה פשוטה לכאורה ויש לפעול למצותה בהקדם. לאור זאת האריך השופט את מעצר החשוד ביומיים.

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments