טיסת סיוט: תושב חיפה, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בעיר, תביעה נגד חברת ארקיע, בגין איחור בהמראת הטיסה והתנהגות שגרמה לו ולבתו סבל רב.
מכתב התביעה עולה, כי התובע הזמין טיסה לו ולבתו, שעמדה לחגוג יום הולדת 16, טיסה לטביליסי. הטיסה אמורה הייתה להמריא בתאריך 23 ליוני השנה, בשעה 21.25.
התובע הגיע לנתב”ג, עבר צ’ק אין והמתין לעלייה למטוס. בשעה 20.50 נמסר להם, כי הטיסה נדחית לשעה 23.50. בסביבות השעה 23.15 נמסר לנוסעים שוב, שהטיסה נדחית לשעה 00.20. בסביבות השעה 00.50 העלו את הנוסעים לאוטובוס בדרך למטוס והחזיקו אותם, לטענת התובע, משך חצי שעה בתוכו, מבלי אפשרות לרדת לשירותים. לאחר מכן, בשעה 01.35 העלו את הנוסעים למטוס, וגם שם המתינו שעה ארוכה, עד סביבות השעה 02.25, אז החזירו אותם חזרה לטרמינל 3. בסופו של דבר הטיסה המריאה למחרת היום, בשעה 06.08, איחור של 8.43 שעות.
התובע ביקש מחברת ארקיע, שתפצה אותו בשל האיחור בהמראה, בשל הפסד לילה במלון ועגמת הנפש שנגרמה לו. לטענתו, הוא פנה לחברה אשר השיבה לו, שלאור הנסיבות לא מגיע לו פיצוי. התביעה שהגיש עומדת על 10.080 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.