י"ז אייר התשפ"ה, 15/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הזמינו חדר מונגש בחו”ל לנכה וקיבלו חדר רגיל

החדר שקיבלו במלון, לא היה מונגש לנכה, כפי שהובטח להם. צילום: FREEPIK, לפי ס' 27א'.
Wednesday January 29, 2025

עגמת נפש: שלושה בני משפחה מקריית ים, שאחת מהם נכה, שנזקקת לכיסא גלגלים, הגישו לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה על סך 20 אלף שקלים נגד חברת “אשת טורס”, בטענה שלא סופק להם חדר מונגש, כפי שדרשו בהזמנה וכפי שהובטח להם.

בני המשפחה הזמינו דרך “אשת טורס”, נופש לבורגאס בבולגריה, ל-4 לילות בחודש יוני 2024. התובעים ציינו, כי בהזמנה הסבירו, שאחת המזמינות היא נכה 100% וביקשו סידור מיוחד בטיסה, וכן חדר מונגש במלון עבורה. לאחר מספר ימים אישרו בחברה, שיקבלו חדר מונגש.

בני המשפחה הגיעו לשדה התעופה, שם גילו, כי אין סידור מיוחד בטיסה עבור הנכה. יתרה מכך, המראת הטיסה התעכבה ביותר מ-4 שעות, כך שהם הגיעו למלון רק בשעה 22.30, ושם גילו, כי החדר לא מונגש. המיטה בחדר לא התאימה לנכה והיא נאלצה לישון על כורסה, ובני משפחתה נאלצו להחזיק אותה, על מנת שתוכל להתקלח. רק כעבור 2 לילות, “של עינוי ועגמת נפש”, כהגדרת התובעים, הם קיבלו חדר מונגש. לאור כל התלאות שעברו ועגמת הנפש שנגרמה להם, מבקשים בני המשפחה פיצוי בסך 20 אלף שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments