נתקע בלי פתרון: תושב חיפה, שטיסתו חזרה לארץ מנופש בכרתים, יצאה לדרך מוקדם ממה שנמסר לו בהזמנה, הגיש אתמול (שלישי) לבית משפט השלום בחיפה, תביעה נגד חברת הנסיעות שארגנה לו את הנופש.
מהתביעה עולה, כי התובע רכש עבורו ועבור אישתו, הנמצאת בשבוע ה-27 של ההיריון, חבילת נופש לכרתים, בחודש יולי השנה. לטענת התובע, כבר בטיסה הלוך, באמצעות חברת בלו בירד (חברת תעופה יוונית), נוצרו בעיות, לאחר שניתן לו להעלות למטוס רק תיק של 5 ק”ג, למרות שלדבריו, בהזמנה נכתב, שמותר לו לעלות למטוס עם תיק גב. הבעיות המשמעותיות החלו בטיסה חזרה, ולטענת התובע, היא יצאה לדרכה 5 שעות לפני השעה שהייתה רשומה לו על ההזמנה. הוא הראה את ההזמנה לפקידה, ולדבריו זו הייתה מופתעת מאוד.
לאחר שנתקע בשדה ללא טיסה חזרה, חברת הנסיעות לא סיפקה לו פתרון חלופי, ולכן נאלץ התובע להזמין טיסה בחברה אחרת, שיצאה לדרך לאחר 7 שעות של המתנה בשדה התעופה. עוד טען, כי בגלל הטיסה המאוחרת, הוא ואישתו איבדו יום עבודה.
התובע מבקש מבית המשפט, לחייב את החברה לפצות אותו בעשרת אלפים שקלים, בגין ההוצאות הנלוות שהיו לו ועוגמת הנפש שנגרמה לו ובמיוחד לאישתו ההרה.