כ"ד סיון התשפ"ה, 20/06/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הטיסה לזנזיבר בוטלה “ארקיע” לא החזירה את הכסף?

. צילום ארכיון.
Tuesday November 26, 2024

דממת אלחוט: תושב חיפה הגיש אתמול (שלישי), לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, תביעה נגד חברת “ארקיע”, בגין אי תשלום פיצוי על טיסה שבוטלה.

מכתב התביעה עולה, כי התובע הזמין 3 כרטיסי טיסה, לו ולבני משפחתו, הלוך וחזור לזנזיבר, ושילם תמורתם 10.332 שקלים. מועד הטיסה נקבע ל-25 ליוני השנה ובהתאם לכך הזמין התובע שני בתי מלון בזנזיבר.

שבוע לפני מועד הטיסה, קיבל התובע הודעה על ביטול הטיסה. חברת “ארקיע” הציעה לתובע טיסה חלופית, שתמריא 24 שעות מאוחר יותר, לעומת המועד המקורי שהוזמן.

בכתב התביעה ציין התובע, כי המועד החדש לא התאים לו ולבני משפחתו, ומיד פנה לחברת “ארקיע” על מנת לקבל החזר בגין הטיסה שבוטלה. לטענתו, הוא פנה בכל דרך אפשרית ל”ארקיע”, כולל בטלפון, בוואטסאפ ודרך אתר החברה, על מנת למצוא פתרון, אך כל מאמציו לא צלחו והוא לא קיבל כל התייחסות מהחברה.

כתוצאה מביטול הטיסה, נגרמו לתובע הוצאות ובתביעה הוא מבקש, שבית המשפט יפסוק לו פיצוי בסך 18.715 שקלים, שזה כולל החזר עלות הכרטיסים ששולמו, עלות המלון ששילם, ופיצוי כספי בגין עגמת נפש ובזבוז זמן, בניסיון להשיג את החברה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments