ט"ז תשרי התשפ"ה, 18/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הטריד את האקסית למרות צו הרחקה

החשוד היכה את אישתו וברח מהדירה. רק לאחר שהשוטרים התקשרו אליו, הוא הסגיר את עצמו. צילום: דוברות המשטרה, מחוז חוף.
Friday July 19, 2024

שם פס על הצו: לשכת התביעות זבולון, הגישה לבית משפט השלום בקריות, כתב אישום נגד תושב קריית ים, בגין הפרת צו בית משפט ואיומים כלפיי האקסית שלו.

מכתב האישום עולה, כי המתלוננת הייתה בת זוגו לשעבר של הנאשם ויש  להם ילדים קטינים. בתאריך 16 ליולי 2023, הוצא נגד הנאשם צו הרחקה למשך שנה, אך בתאריך 19 למאי השנה, בעת שהמתלוננת ליוותה את בנה למוסד ציבורי בקריית ביאליק, היא הבחינה באקס, שעמד בכניסה לבית הספר וביקש ממנה לראות את בנו, בניגוד לצו. לאחר שהילד נכנס למוסד, חזרה המתלוננת לעבר תחנת האוטובוס ואז פנה אליה הנאשם ואמר לה: “אני מחכה לחזור הביתה, מתי אני חוזר”, וזאת בניגוד לצו, שאסר עליו להתקרב לאקסית שלו.

גם יום לפני כן, בעת שהנאשם בא לאסוף את בנו, במסגרת הסדרי הראייה, הוא פנה למתלוננת וניסה לדבר איתה בניגוד לצו, אך היא סירבה. הנאשם לא אהב את התגובה ואיים עליה באומרו: “מה הרווחה מחכים, שאני יהרוג אותך ושתהיה להם עבודה?”. באותו ערב החזיר הנאשם את הילד לאימו, שלא על פי השעה שנקבעה בהסדרי הראייה. המתלוננת אספה את בנה והלכה לכיוון ביתה, בעוד הנאשם עקב אחריה בניגוד לצו, חסם את דרכה ושוב צעק לכיוונה: “מתי אני חוזר הביתה, מתי נהיה ביחד ומתי את מתכוונת להחזיר אותי, אין לי זמן לחכות”.

בכתב האישום מפורט עוד מקרה, בו הנאשם הפר את צו בית המשפט והתקרב למתלוננת.

כתב האישום נגדו כולל שני סעיפים: איומים והפרת צו בית משפט, שנועד להגן על אדם.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments