י"ט תמוז התשפ"ד, 25/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הילה רובין שלם: הזוי שאין ישיבות מועצה בקרית אתא

קולו של ראש העיר אינו נשמע. הילה רובין שלם
Thursday June 11, 2020

מאז חודש אוקטובר 2019, התקיימו בקרית אתא רק שתי ישיבות מועצה ואין כל פיקוח של המליאה על הנהלת העיר, כך טוענת יו”ר האופוזיציה במועצת העיר, הילה רובין שלם, שמגדירה את הנעשה בעירייה כ”הזוי”.

לדברי רובין שלם, דווקא בתקופה של התפרצות מגיפת הקורונה, מועצת העיר היתה חייבת להיות יותר מעורבת ולקבל דיווח על הנעשה. כבר לפני יותר מחודשיים, בימי הסגר, פנתה הילה רובין לחברי המועצה וכתבה להם: “אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר הקורונה, משפחות שלמות יושבות בבתים עם הילדים כבר מעל חודש ועסקים סגורים וקורסים. ואצלנו בעיר? עולם כמנהגו נוהג. אין מידע ושקיפות על הנעשה לא עבורנו ולא עבור התושבים. בחודש פברואר לא התקיימה ישיבת מועצת עיר, כך גם לא בחודש מרץ וגם כך בחודש אפריל. יש ביכולתנו לקיים ישיבות מועצת עיר גם בתקופת המשבר. אפשר להתכנס במספר חדרים בעירייה ובאמצעות מצלמות לשמור על הנחיות משרד הבריאות (כפי שעושים בכנסת). ניתן גם לקיים ישיבות מועצת עיר ב-zoom ואפשר למצוא פיתרונות אחרים, מה שבטוח אי אפשר לזנוח את התושבים ולא להתכנס ולדון בענייני העיר מספר חודשים ברציפות בתוך משבר הגדול ביותר שידעה המדינה”.

אחרי אותה פנייה, דבר לא השתנה. גם בחודשים אפריל ומאי לא התקיימו ישיבות מליאה, וגם לא בחודש יוני. רובין שלם: “זה פשוט הזוי, אני לא מבינה איך אף אחד לא מצטרף לדרישה שלנו לכנס את מועצת העיר. יש כל כך הרבה נושאים לדון בהם, במיוחד בתקופה הזו, אבל לנבחרי הציבור כנראה אין מה לומר לגביהם”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments