י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הכדורגל חוזר: משחקי ליגת העל יחודשו החל מה-30 במאי

צילום: אתר 0404/חגית אברהם
Sunday May 10, 2020
כתב

בשורה לאוהדים הרבים בישראל: המתווה לפיו ליגות הכדורגל המקצועניות תוכלנה להיפתח מחדש בסוף חודש מאי, אושר סופית על ידי משרד הבריאות. על פי המתווה שסוכם ואושר, יחוייבו שחקני הקבוצות לשהות בבידוד ביתי מלא לכל תקופת האימונים והמשחקים למעט הנסיעות לטובת האימונים והמשחקים, במהלכם יחוייבו בבדיקת חום ותסמינים בכל יום. סיכום זה מאפשר את חזרת הכדורגל המקצועני לפעילות החל מסוף חודש מאי.

ארז כלפון, יו”ר מנהלת הליגות: אני מודה לכל מי שסייע עזר והצליח להביא את הבשורה הכל כך חשובה לציבור אוהדי הכדורגל. מחר אביא את המתווה לאישור דירקטוריון מנהלת הליגות. ענף הכדורגל שכל כך אהוב על כולנו מהווה מקום מפלט למאות אלפי האוהדים שכעת יוכלו לשוב ולצפות בקבוצותיהן האהובות מול מסך הטלוויזיה. כפי שאמרתי לאורך כל הדרך, את ההכרעות הספורטיביות חייבות להתקבל על המגרש, תוך שמירה על בריאות השחקנים והצוותים המקצועיים. אני מחכה בקוצר רוח למשחקי ליגת הבורסה לניירות ערך שיתחדשו ב-30.05 ולמשחקי הליגה הלאומית שתתחדשנה ב-01.06″.

שרת התרבות והספורט, מירי רגב: “בשורה גדולה לאוהדי הספורט ולחובבי הכדורגל ליגת העל חוזרת לפעילות לאחר שראש הממשלה נענה לבקשתי ואישר את המתווה שגובש לחידוש הליגה. על פי המתווה שסוכם בין משרד התרבות והספורט, מנהלת הליגה בכדורגל ומשרד הבריאות, הקבוצות ישובו לאימונים בעשרה במאי והליגה תחודש ב-30 במאי.

הבטחתי וקיימתי! שמחה שהצלחנו להתגבר על כל המכשולים והיו רבים כאלה. זו בשורה גדולה לאוהדים, לשחקנים ולחובבי הספורט הישראלי בכלל. כפי שאמרתי נכריע את העונה על המגרש. אני רוצה להודות למנכ״ל משרדי, יוסי שרעבי, למנכל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב, ולמשנה, איתמר ברוטו, ליו״ר המנהלת ארז כלפון וכמובן להודות לראש הממשלה, בנימין נתניהו שהבין את הצורך ואישר את המתווה”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments