י"ח תמוז התשפ"ד, 24/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הכל נשאר במשפחה: בגדה בבעלה עם בן הזוג של בתם

הבעל הנבגד הגיש לבית המשפט לענייני משפחה בקשת גירושין, תוך שהוא טוען, כי לאישתו לא מגיע חלק מהרכוש הרב שנצבר. האישה הודתה, ששכרה בלשים פרטיים, כדי לוודא שבתה ובעלה נמצאים הרחק ואינם מבחינים ברומן

סולן: בגידה בתוך המשפחה
Sunday August 4, 2019
בן מרדכי

אפילו זקני בית המשפט לענייני משפחה בחיפה, לא זוכרים מקרה כה עסיסי ופיקנטי, במהלכו נחשפה בגידה של אישה בבעלה עם בן הזוג של בתם. מה שהופך את הסיפור למעניין עוד יותר, הוא הודאתה של האישה, המיוצגת ע”י עו”ד שרין סולן, כי בזמן שבגדה בבעלה עם החבר של בתם, שכרה את שירותיהם של שני בלשים פרטיים, אשר עקבו אחרי הבת והבעל, כדי לוודא שיש לה “זירה חופשית” למפגשים עם המאהב.
מה שהאישה לא ידעה בזמן אמת הוא, שגם בעלה, שחשד בכך שהיא בוגדת בו, שכר בלש פרטי, ולאחר שקיבל הוכחות לוהטות לבגידה, פתח בהליכי גירושין. הדבר הביך מאוד את הבת המשותפת, שכלל לא ידעה, כי בן הזוג שלה בגד בה עם אימה.
במהלך הדיונים בבית המשפט, טען הבעל, כי לא זו בלבד שלא מגיע לאישתו דבר מרכושם המשותף, אלא שעליה לשלם פיצוי לבתם המשותפת ולשני ילדיהם הנוספים, בגין הנזק העצום שגרמה להם. כדי לחזק את טענתו, הציג הבעל דו”ח מפורט עם צילומים של הבלש הפרטי, אותו שכר במטרה לעקוב אחר אישתו.
בתצהיר שצירף לבקשת הגירושין, בה דרש להשאיר בבעלותו את כל החסכונות שנצברו במהלך השנים, טען הבעל: “היא לא ראויה להחזיק בכספים או לקבוע מה יעלה בגורלם של ילדינו. היא לא ראויה להמשיך לחנך אותם, לא יכולה להגיד לבתי מה אסור ומה מותר, ובוודאי שאינה יכולה לעצב את התבגרותם של ילדינו הקטנים”.
עו”ד סולן, המייצגת את האישה, הודתה כי עקבה אחר בתה באמצעות בלש פרטי, כדי לדעת היכן היא נמצאת בכל רגע נתון, וכך תוכל להיפגש עם המאהב הצעיר ללא חשש. למרות זאת טענה האישה, כי מגיע לה לקבל חלק מהרכוש המשותף, אותו צברה יחד עם בעלה במשך שנים. בקרוב אמור בית המשפט לפסוק בתביעה העסיסית.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments