י"ח אייר התשפ"ה, 16/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

המזוודה לא הגיעה לאיטליה והנופשים לא החליפו בגדים

מהחופשה באיטליה, נותר טעם מר. המזוודה נשארה בארץ והנופשים הסתובבו עם בגדים מלוכלכים. צילום: אתר הפייסבוק של החברה,. לפי ס' 27א' לזכויות יוצרים.
Sunday January 26, 2025

שירות לקוי: תושב קריית ים, הגיש אתמול (ראשון) לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת ארקיע, שלטענתו לא העבירה לידיו מזוודה, בעת חופשה משפחתית.

מהתביעה עולה, כי התובע ובני משפחתו נסעו בתאריך 24 לדצמבר 2024, לחופשה באיטליה. עם הנחיתה התברר, כי המזוודה שלהם לא הגיעה. הוא פנה לדלפק האבדות בשדה התעופה ודיווח על המקרה. בנוסף, פנה לשירות לקוחות של ארקיע בארץ, משם הפנו אותו לחברה שמטפלת עבורה בכבודה. “פניתי אליהם מידית, אך מעבר לקבלת האסמכתא, שקיבלנו בשדה התעופה, לא בוצעה שום פעולה נוספת”, טען התובע בתביעתו.

לדבריו, במשך שלושה ימים הוא ובני משפחתו נאלצו להסתובב עם בגדים מלוכלכים, כיוון שבשל חג המולד, החנויות היו ברובן סגורות. לטענתו, בני המשפחה נאלצו לבזבז זמן וכסף לקניית פריטים חיוניים, שהיו במזוודה שלא הגיעה.

התובע מציין, כי עם חזרתו לארץ התברר, כי המזוודה הייתה כל העת בשדה התעופה בן גוריון, ועם החברה הייתה מתאמצת קצת, המזוודה יכלה להגיע לאיטליה, תוך זמן קצר. לטענתו, הוא פנה לחברת ארקיע, אך לא זכה לתשובה. התביעה עומדת על 9000 שקל, בגין עגמת נפש,  אובדן זמן וקניות שבוצעו לשווא. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments