י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הבעל שבר את אף של אישתו

סכסוך משפחתי. הסניגור ביקש תיעוד רפואי והמשטרה הציגה רק תמונה. צילום אילוסטרציה: freepik
Monday September 11, 2023

מילה מול מילה: המשטרה עצרה גבר בן 31 מנהריה, בחשד כי ניסה לחנוק את אישתו עם כרית ולפני כחודשיים, תקף אותה ושבר את אפה. סניגורו של החשוד ביקש תיעוד רפואי של שבירת האף וכאשר קיבל רק תמונה, טען שלמעשה, אין במקרה הזה חשד סביר.

מבקשת המשטרה כפי שהובאה לבית המשפט עולה, כי בסוף השבוע תפס החשוד את אישתו בחוזקה, כך לפי עדותה, וחנק אותה באמצעות כרית שהייתה במיטה. לטענת המשטרה יש למקרה הזה שני עדים. עוד ציין נציג המשטרה, כי לפני כחודשיים הייתה תקרית קודמת, בה שבר החשוד את אפה של אישתו.

סניגורו של החשוד, עו”ד אולג פרגין, מהסניגוריה הציבורית, ביקש לראות את התיעוד הרפואי של שבירת האף לפני חודשיים, אך נציג המשטרה ציין, כי אין תיעוד, אלא רק תמונה שהציגה המתלוננת וממנה ניתן לראות את הפגיעה. על כך השיב הסניגור, כי מפליא, שחודשיים לאחר המקרה אין תיעוד רפואי וכי מתמונה לא ניתן לראות אף שבור.

הסניגור טען, כי החשוד מכחיש את החשדות נגדו והוסיף, כי לו ולאישתו יש עסק משותף וקיים ביניהם סכסוך כספי, וזה הרקע לתלונות האישה נגד בעלה. עוד ציין, כי לחשוד אין עבר פלילי ומדובר במקרה קלאסי של מילה מול מילה.

השופטת ליאת דהן חיון, קבעה בהחלטתה, כי קיים חשד סביר, שהחשוד ביצע את העבירות המיוחסות לו וכי בשלב הנוכחי של החקירה, אין אפשרות לשחררו בערבות. לאור זאת החליטה השופטת להאריך את מעצר החשוד ביומיים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments