י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הנפילה

לאחר שנחשב ל"ליגיונר" בכיר, היה בלם הנבחרת, שיחק בסלטיק וזכה עם גנט באליפות היסטורית בבלגיה, היה נראה, שהשמים הם הגבול עבור רמי גרשון. אלא שיכולת חלשה של הבלם-מגן, אי התאמה לשיטה וסידרת פציעות, הביאו לכך, שהוא מחמם את קצה הספסל של מכבי חיפה, ועד כה לא זכה העונה בדקת משחק אחת. בקצב הזה, בתום הקריירה הוא ייזכר בעיקר כבעלה של הדוגמנית ואושיית האינסטגרם, נטע אלחמיסטר

גרשון: הגיע למכבי חיפה עם המון רעש וצילצולים, כ"ליגיונר" בכיר מבלגיה וכבלם הנבחרת, אך מהר מאוד התגלה כ"פלופ". עד כה לא רשם העונה ולו דקת משחק אחת, וככל הנראה יצטרך להתאוורר בקבוצה אחרת (צילום: האתר הרשמי)
Wednesday December 25, 2019
בן מרדכי

כאשר הבלם-מגן רמי גרשון, חתם במכבי חיפה, באוגוסט 2017, על חוזה ענק, במסגרתו הוא מרוויח 450,000 יורו מדי עונה, לאחר שחזר לארץ מבלגיה ושימש שחקן הרכב בנבחרת, היתה במועדון תחושה, שהם עשו עיסקה מצויינת, אלא שמאז החתמתו בשורות הירוקים, הפגין גרשון יכולת פושרת, והעונה הוא טרם קיבל ולו דקת משחק אחת. ממי שהיה אמור להיות מעוז ההגנה, הפך גרשון ל”פלופ” רציני.

מאז הגעתו, רשם גרשון 34 הופעות בלבד במדי הקבוצה, לא תרם אף שער זכות, אך תרם ללא מעט “חורים” בהגנה. גם אם ניקח בחשבון, שהוא עבר מספר פציעות קשות, עדיין ברור, שגרשון טרם פרע את השטר הראשון לאחר החתמתו.

תחילת הדרך נראתה מבטיחה מאוד. לאחר 8 עונות באירופה, כולל סלטיק הסקוטית, סטנדרד ליאז’ וגנט הבלגיות (עם האחרונה הוא זכה באליפות היסטורית), חזר גרשון לארץ, לאחר שחתם על חוזה ענק ל-5 עונות במכבי חיפה. כוונת הצוות המקצועי היתה, שגרשון יהפוך למעוז ההגנה, שבאותה תקופה סבלה מאי יציבות ומרמה בינונית ביותר. המשימה נראתה בהחלט אפשרית, לאור הרקורד האירופי שלו.

גרשון עזב את הארץ בגיל 21, אחרי ששיחק עונה אחת בבוגרים של הפועל ראשל”צ, איתה שיחק בליגה הארצית. הוא הגיע למבחנים בסטנדרד ליאז’, הרשים את אנשי הצוות המקצועי והוחתם במועדון הפאר הבלגי. בהמשך נדד לקורטרייק, בוורן וגנט, ורשם אפילו שלוש הופעות וכיבוש שער במדי סלטיק. גרשון שיחק בבלגיה כבלם שמאלי במערך של שלושה בלמים והציג יכולת טובה ובעיקר יציבות. הוא גם ערך 26 הופעות בנבחרת, בהן כבש 2 שערים.

במכבי חיפה הסיפור היה שונה לגמרי. גרשון התחיל רע מאוד, וההסבר ליכולתו היה, שאינו רגיל לשחק במערך של ארבעה שחקני הגנה. הירוקים עברו לשחק עם 3 בלמים, אלא שגם אז היה גרשון רחוק מלהרשים. עונה לאחר מכן, החליט המאמן מרקו בלבול, להסיט אותו לעמדת המגן השמאלי, ודווקא בתפקיד זה הוא היה לא רע, אך גם כאן רחוק מהציפיות שהיו ממנו.

רגע השפל של גרשון בעונה שעברה היה במשחק מול בני יהודה, כאשר בלבול החליף אותו דקות ספורות לפני השריקה להפסקה, והקהל שרק בוז צורם לשחקן, שהתקשה להסתיר את הדמעות. במועדון מיהרו לצאת להגנתו של גרשון ושוחחו עם ראשי חוג האוהדים. במשחק הבא זכה השחקן לקריאות עידוד מהקהל, אך במשחקים הבאים כבר לא ראה מגרש עד לסיום העונה, מצב שנמשך עד היום.

בכתבה עליו באתר “וויינט”, הסביר איתי מרדכי, שהיה חלק מהצוות המקצועי של מכבי חיפה בעונה שעברה, למה השחקן לא מצליח לחזור ליכולתו מהעבר: “רמי הוא שחקן קבוצתי שנותן כוח, אבל לא כזה שאמור להוביל את הקבוצה. מעטפת השחקנים לא היתה נכונה ולא התאימה לסיגנון המשחק שלו, ובגלל זה הוא נתן משחקים לא טובים, שהורידו לו את הביטחון ופגעו בדעת הקהל עליו. זו מכבי חיפה, לא קשה לאבד שם את הביטחון ואת האהדה. מספיקים משחק או שניים בהם אתה עושה טעויות והאוהדים מתהפכים עליך. הוא צעד על חבל דק. בשבילו ובשביל מכבי חיפה, זה רעיון טוב שיילך למקום אחר”.

העונה גרשון טרם שיחק ולו דקה. לאחר שסבל מפציעות שונות, היה נראה, שהוא חוזר לכושר משחק, אך כאשר חזר להתאמן, התלונן על כאבים ועזב באמצע. בקבוצה החליטו, על פי אתר “וואלה”, שגרשון יעבור סידרת בדיקות, בארץ ובחו”ל, כדי למצוא את מקור הפציעה, מתוך תקווה שמתישהו, הוא יחזור אל עצמו. וכך, האירוע המשמח היחיד שהיה לגרשון בשנה האחרונה, היתה החתונה המתוקשרת עם בת זוגו בשנים האחרונות, הדוגמנית ואושיית האינסטגרם והאופנה, נטע אלחמיסטר.

בגיל 31, הקריירה של גרשון נמצאת על קו פרשת דרכים, ואם לא יקרה דבר מאוד קיצוני, קשה לראותו חוזר למעמד בו היה לפני שחתם בשורות הירוקים. כפי שהדברים נראים כרגע, או שהוא ימשיך לחמם את הספסל וליהנות ממשכורת גבוהה, או שייאלץ לוותר על המון כסף ולעבור לקבוצה אחרת, שם יוכל לקבל דקות משחק.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments