י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הסיוע הממשלתי לבעלי עסקים הוא “ישראבלוף” ו”חרטבונה”

"ישראל ביתנו" אהבו את העבודה שעשיתי בנושא הטיפול בקהילת העולים. איציק פיטרמן
Monday July 13, 2020

הצהרותיהם של ראש הממשלה בנימין נתניהו, ושר האוצר ישראל כץ, על הסיוע לעצמאים כדי שיוכלו להתמודד עם המשבר הכלכלי, הצליחו להרגיז את חבר וועד קרית חיים והיו”ר לשעבר, איציק פיטרמן, שהגדיר את מדיניות הממשלה עד כה כלפי העצמאים, כ”ישראבלוף” ו”חרטבונה”. פיטרמן: “עד עכשיו הם כאילו עזרו, אבל זה היה למעשה כדי לכסות עצמם ולומר הנה עזרנו. כעצמאי ובעל עסק, נדרשת קודם כל להוכיח שאתה לא גנב ולאחר מכן התברר שלא מגיע לך כלום. בושה וחרפה מה הממשלה הזו עושה לעצמאים, יש ענפים שלמים שלא קיבלו כלום”.

פיטרמן משמש מאז שנת 1984 כבעלים בחברת “טכנו סרביס”, המוכרת מוצרים לרכב ולתעשייה, וטוען כי הלקוחות שלו נפגעו קשה מהמשבר. “בגלל ה”תו הסגול” הם לא יכולים להכניס אנשים לחנות, רק עד הדלפק. מי שמכר 100 מוצרים, מוכר היום 50 מוצרים או פחות. כמשווק, המכירות ירדו דרסטית. אני שורד, יש לי קליינטורה וותיקה, אבל אף אחד לא קונה למדף, כולם קונים למכירה מיידית. לא מוכנים להתחייב לכמויות גם אם הם מקבלים הנחה. רוב בעלי החנויות חוששים ששוב יהיה סגר. לדעתי, הממשלה נכשלה בטיפול בעצמאיים ובמשבר כולו. היו צריכים להעביר את הניהול לידי פיקוד העורף, לא רק ניהול מלוניות אלא הכל. אבל בגלל אגו ולקיחת קרדיטים, הממשלה תקועה והאזרחים סובלים”.

עוד מעט הבחירות לוועד קרית חיים, החלטת סופית אם תרוץ לראשות הוועד או שלא?

כמו שאמרתי בעבר, הייתי מעדיף שאחרים יובילו, אבל כנראה שלא תהיה לי ברירה וארוץ שוב. בכל מקרה, השבוע יש ישיבה של הסיעה שלי, “קרית חיים 1”, ואז נחליט סופית.

הרשם
שלח הודעה אודות
1 Comment
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments
מוש
3 שנים

את אותן הגדרות שהגדיר ניתן לייחס לחארטה שיוצאת לו מהפה, מי זה בכלל האיש המוזר הזה.