י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הסכימו על נישואים פתוחים וחשבון הבנק התרוקן

הנישואים הפתוחים רוקנו את חשבון הבנק. עו"ד שרין סולן. צילום: יח"צ
Sunday August 27, 2023

החטא ועונשו: קבלו סיפור על זוג רופאים בכירים, הנחשבים למומחים בתחומם, אשר לשניהם קליניקות פרטיות, שמגלגלות מאות אלפי שקלים בחודש. לאחר 16 שנות נישואים החליטו השניים, להימנע מפירוק החבילה, אבל לנהל “נישואים מאפשרים”, כשניסחו ביניהם הסכם שאומר, כי כל צד רשאי להכיר את מי שהוא רוצה, עם באמצעות אתרי הכרויות, או בכל דרך אחרת.

במהלך תהליך “ההנאות מהחיים” הרגישה האישה, כי חשבון הבנק המשותף שלהם מתרוקן. לפיכך מיהרה לעורכת הדין שרין סולן וביקשה להפסיק את ההסכם לאלתר. לדבריה, בעלה הפר את ההסכם, לא בחל באמצעים וחבר לשלושה אתרי הכרויות, תוך שהציג את עצמו כאדם אחר ולא כפי שסוכם. הבעל הצליח בחצי שנה להוציא מאות אלפי שקלים על טיסות לחו”ל, ביקור בבתי קזינו, מופעים, וכנראה גם מתנות יקרות ערך.

הבעל אמר בתגובת: “הסיכום היה, שכל אחד מכיר את מי שהוא רוצה, מטיילים ונהנים. חלק מההנאות שלי היו בתי מלון מפוארים בחו”ל וזה עולה כסף. אף אחד לא מנע מאישתי לעשות חיים”. האישה הבהירה לעו”ד סולן, כי היא מבקשת לבטל את ההסכם. כשנדרשה להציג את ההסכם, אחרי שבעלה טען, כי התנהגותו  היא על פי רוח ההסכם, התברר, כי ההסכם ביניהם היה ברובו הסכם בעל פה. “הדבר היחיד שנכתב מאחר והכנסתנו היא כמעט זהה, היה שכל צד רשאי למשוך מידי חודש לטובת ההנאות הפרטיות שלו, במסגרת היכרות כזו או אחרת, מידי חודש סכום, שלא יחרוג מגובה השכר החודשי הממוצע, אמרה. “בעלי משך הרבה יותר, אבל זה לא הכסף, הסיכום היה, שהוא משתף ומדבר ולא מתאהב, ולדעתי לבעלי יש סיפור אהבה”.

הדרישה האולטימטיבית כרגע היא, ביטול ההסכם בכתב ובעל פה, וחזרה למחויבות מלאה כזוג נשוי. הבעל ביקש ארכה כדי להחליט. האישה טוענת, כי שני ילדיהם יפגעו מהסיכום, שעדיף לכולם שיעבור מהעולם. לדבריה, היא לא ניצלה את ההסכם ולא הייתה עם אף גבר, ואם בעלה ימשיך במעשיו, היא תעתור לגט וכתובה. בני הזוג נשלחו ליישוב סיכסוך.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments