י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הפועל חיפה: בונים את הסגל לקראת העונה הבאה

החשודים ניסו לתקוף את בעלי הפועל חיפה, יואב כץ
Friday July 17, 2020

בקבוצת הכדורגל של הפועל חיפה לא מחכים וכבר חושבים על העונה הבאה ומבצעים החתמות כדי לשמור וגם כמובן לשדרג את הסגל לקראת פתיחת העונה.

נס זמיר, מלך שערי הפועל התאמה חיפה בשתי העונות האחרונות, חתם הערב לשתי עונות נוספות במועדון. זמיר שכבש במדי הקבוצה 17 שערים בכל המסגרות בשתי העונות האחרונות (13 מהם בליגה) סיכם בתום מו”מ שניהל הבעלים יואב כץ עם סוכנו גלעד קצב. זמיר אמר לאחר החתימה: “שמח להמשיך במועדון שהפך לבית שלי אחרי שנים רבות שנדדתי בין קבוצות שונות. תודה לכל המערכת על האמון שהיא נתנה בי. אעשה הכל לעזור למועדון להשיג את מטרותיו ולשמח את הקהל”.

אחמד החלוץ אחמד דראושה (22) חתם לשלוש עונות בהפועל התאמה חיפה. מאחר ומדובר בשחקן צעיר עם פוטנציאל הוחלט להחתימו על חוזה ארוך טווח. דראושה כבש שישה שערים בעונה שעברה במ.ס. כפר קאסם בליגה הלאומית ובישל שישה נוספים. הוא גדל באחי נצרת בשורות קבוצה הנוער שלה כבש 40 שערים בשלוש העונות. בתחילת העונה שעברה נרכש על ידי הפועל רעננה ששיחררה אותו לבסוף. דראושה סיכם באמצעות סוכנו אוהד כהן ואמר: “אני מודה לכל מי שקידם את המהלך במועדון הפועל חיפה. אני מתרגש להגיע למועדון עם היסטוריה מפוארת וקהל נאמן כמו בהפועל חיפה. עכשיו חובת ההוכחה עליי להראות שאני ראוי לשחק בליגת העל”.

המגן השמאלי רז נחמיאס חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת במועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה. נחמיאס (24) גדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב והפועל תל אביב ושיחק בנבחרות הצעירות של ישראל. נחמיאס שיחק העונה בכל 33 משחקי הליגה במדי סקציה נס ציונה. נחמיאס יכול לשחק גם כקשר ומעמדה זו כבש 4 שערים לפני שתי עונות במדי הפועל רמת גן בלאומית. נחמיאס אמר לאחר חתימתו: אני שמח ונרגש לחתום בהפועל חיפה עבורי זה כבוד גדול להיות במועדון בסדר גודל כזה עם היסטוריה ארוכה וקהל אוהדים תומך. אני רוצה להודות למועדון הפועל חיפה ולבעלים יואב כץ. על האמון בי ולסוכן שלי גלעד קצב. וכמובן תודה גם לנס ציונה על עונה מאתגרת. מאחל לי ולהפועל חיפה עונה של הצלחות והישגים ושנעמוד בכל היעדים”.

סער פדידה, רז נחמיאס ואחמד דראושה. צילום: אתר הפייסבוק של הפועל חיפה

הקשר סער פדידה חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת במועדון כדורגל הפועל התאמה חיפה. את המו”מ ניהל הבעלים יואב כץ מול סוכנו של השחקן עו”ד שחר גרינברג. פדידה (23) כבש העונה שני שערים ב-21 הופעות והיתה לו תרומה חשובה בהעפלת הקבוצה לפליאוף העליון. יואב כץ אמר לאחר החתימה: “החתמתו של סער פדידה היא נדבך חשוב בהשארת מרבית סגל הקבוצה שהוביל אותה לפליאוף העליון ולעונה מוצלחת. החתמתו של סער מסמלת את הרצון שלנו להצעיר ולרענן את הקבוצה בשנים הבאות”. סער פדידה אמר לאחר החתימה: “שמח להמשיך במועדון שהפך לבית שלי. תודה רבה ליואב כץ על האמון. תודה לצוות המקצועי בראשות חיים סילבס שנתנו לי העונה לראשונה הזדמנות אמיתית להוכיח את עצמי. אני רוצה להמשיך את מגמת ההתקדמות שהתחלתי בה ולהמשיך ולהשתפר. מקווה לעזור לקבוצה להגשים את מטרותיה ולעשות עונה אפילו מוצלחת יותר מהקודמת ולשמח את אוהדי הקבוצה”.

המגן הימני ירין סרדל (19), קפטן קבוצת הנוער בעונה שעברה, חתם על חוזה לחמש עונות (קודם לכן חתם היום החלוץ דודו אלטרוביץ על חוזה לשלוש עונות). ירין סרדל, אחיו הצעיר של לירן סרדל (ואחד מארבעה בני משפחת סרדל המשחקים כדורגל, שלושה מהם במועדון), כבש בעונה שעברה 7 שערים בליגה לנוער ורשם שלוש הופעות במשחקי הפליאוף העליון (אחת מהן בהרכב הפותח). הבעלים יואב כץ: “החתמתם של דודו אלטרוביץ וירין סרדל לצד שחקנים צעירים נוספים על חוזים ארוכי טווח, מהווים המשך של מדיניות המועדון לשילוב צעירים בקבוצה הבוגרת, מדיניות שמאפיינת אותנו לאורך כל השנים. תמיד כיף לקדם שחקנים בוגרי מחלקת הנוער שלנו. ועכשיו חובת ההוכחה עליהם”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments