כ"א תמוז התשפ"ד, 27/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הפועל חיפה: הצבע האדום חוזר לרוממה בליגת העל

יובל רוסמן. צילום: דוברות הפועל חיפה
Tuesday May 26, 2020

אחת התוצאות של משבר הקורונה, הוא נעילת הליגה הלאומית בכדורסל וההחלטה ששתי הקבוצות במקומות הראשונים, הפועל הרצליה והפועל חיפה, שהיו עם מספר נקודות זהה ורק הפרש סלים הפריד ביניהם, עולות לליגת העל. ההחלטה גרמה לשמחה גדולה בעיר הכרמל, שם חלק ניכר מהאוהדים כלל לא נולדו בתקופה שהקבוצה שיחקה לאחרונה בליגה הבכירה.

יו”ר הקבוצה, יובל רוסמן: “יותר מידי זמן לא היינו בליגת העל, יותר משני עשורים. הקבוצה עברה הרבה גלגולים מאז, אבל המפנה אירעה ב-2011, אז חברתי לאבי ניניו ודני ריבקין והקמנו את עמותת האוהדים שמנהלת מאז את הקבוצה”.

הופתעת מההחלטה לסגור את הליגה?

זו הייתה ההחלטה הכי הגיונית, לאור המציאות הכלכלית והבריאותית. רק במדינות בודדות חזרה לפעול ליגת העל, אבל גם שם, הליגות הנמוכות לא נפתחו.

תהיה לכם יכולת כלכלית להתמודד בליגת העל?

צירפנו מספר חברים חדשים, בהם משה מילר מ”שובל הנדסה”, שאמור להיות גורם משמעותי בהנהלה. המטרה היא לגייס עוד גורמים עסקיים כדי שנוכל להעמיד קבוצה שתתקע יתד בליגת העל. זו ההזדמנות להודות לכל הספונסרים שהולכים איתנו דרך ארוכה, ובלעדיהם לא יכולנו להגיע לכאן.

מדברים על אפשרות של חזרת גיא גודס לקבוצה, בתפקיד מאמן?

המאמן אלעד חסין ועוזרו, אילן עמר עשו עבודה מצוינת העונה והם ימשיכו גם בעונה הבאה.

יש שחקנים חתומים או שתצטרכו לבנות סגל מאפס?

יש מספר שחקנים חתומים ויש מספר שחקנים שיש לנו אופציה לגביהם. נצטרך לשבת ולהחליט לגביי הסגל של העונה הבאה. הקהל שלנו כבר מתרגש, ואני בטוח שבעזרת הקהל נחזיר את ההגמוניה האדומה לרוממה, כפי שזה היה בעבר.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments