כ"ו סיון התשפ"ה, 22/06/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

הפקידה בסניף הדואר דיברה בטלפון, החבילות הלכו לאיבוד

חשוב מאוד שהסניף ברבמ"ד יישאר פתוח לטובת המבוגרים ובעלי המוגבלויות. צילום ארכיון: אילוסטרציה
Thursday August 19, 2021

טטיאנה רפפורט, תושבת קרית אתא, הגישה לבית משפט השלום בקריות, תביעה ע”ס 3000 שקלים נגד דואר ישראל, בטענה כי חבילות ששלחה לחו”ל לא הגיעו ליעדן.

בתביעה נטען, כי בתאריך 28 ביוני השנה, ניגשה התובעת לסניף דואר ישראל, ברחוב איינשטיין בקרית אתא, על מנת לשלוח שלוש חבילות לחו”ל. “בעת מסירת החבילות, הפקידה הייתה עסוקה בטלפון במקום לתת לי שירות כמו שצריך”, נטען בתביעה, “כנראה בגלל זה החבילות ששלחתי הלכו לאיבוד”.

לטענת התובעת, היא פנתה לדואר ישראל כדי לברר מה עלה בגורל החבילות, אך נותרה ללא מענה. התובעת גם ניסתה לפנות לאתר הדואר, אך גם שם נותרה ללא מענה. “החבילות טרם הגיעו ליעדן וטרם קיבלתי מענה מהדואר”.

התובעת צירפה לתביעה את חשבוניות המוצרים ששלחה, כמו גם את חשבונית המשלוח והעתקים של המכתבים ששלחה לדואר.

טרם הוגש כתב הגנה וטרם נקבע מועד לדיון.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments