כ' תמוז התשפ"ד, 26/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“הקבוצה הולכת ומשתפרת ככל שהעונה מתקדמת”

כך מגלה מאמן קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין, רועי פרל, שקבוצתו משיגה תוצאות טובות בחודש האחרון בליגה הלאומית, ונמצאת במקום המוביל בתום העונה למשחקי הפלייאוף העליון, למרות ההפסד למובילה הפועל עפולה

פרל: כרטיס לפלייאוף העליון
Sunday February 2, 2020
אריה גרינברג

בקיץ החולף נבנתה מחדש קבוצת הכדורסל של מכבי קרית מוצקין, להוציא כמה שחקניםז בודדים שנשארו. למאמן הקבוצה, רועי פרל, לקח לא מעט זמן כדי לגבש את אוסף השחקנים החדש, ובינתיים נראה שזה מצליח לו ובחודש האחרון ניתן לראות תוצאות, כאשר הקבוצה ניצחה ב-5 מתוך 6 משחקים. “צריך לזכור שהקבוצה נבנתה כמעט מאפס”, מסביר פרל. “בדרך כלל, בקבוצות אותן אני מאמן, ככל שהעונה מתקדמת, יש גרף של שיפור. בחודש האחרון, הקבוצה משחקת כדורסל טוב. אני נהנה לאמן את השחקנים שלי, אלו אנשים שכיף לעבוד איתם. ככל שהעונה מתקדמת, הקבוצה הולכת ומשתפרת. אמנם הפסדנו לעפולה הראשונה, אך, מדובר בקבוצה חזקה.

מכבי קרית מוצקין עומדת כרגע ביעדים שהציבה?
בסך הכל כן. תמיד אפשר להשתפר, אבל אנחנו לא נופלים ממספר קבוצות שהתחזקו בצורה משמעותית והשקיעו תקציבי ענק כדי להתמודד על העלייה.

יש מקום לשינויים בסגל?
בגדול, אני פחות מאמין בשינויים פרסונליים, אלא בעבודה קשה ולהוציא את המיטב מכל שחקן. אני אוהב להוציא את המקסימום מכל קבוצה בה אני מאמן, וזו השאיפה שלי גם בקרית מוצקין. בנוסף, אני לא חושב ששינוי פרסונלי כזה או אחר, ישנה את פני הקבוצה. עם זאת, אנחנו תמיד נמצאים עם היד על הדופק, מחפשים דברים שיכולים להביא אותנו לשיפור נוסף, ואם נגיע למסקנה שצריך לבצע שינויים, נעשה אותם.

המטרה היא עדיין להגיע לפלייאוף העליון?
בהחלט, אנחנו נשארים צנועים, וגם ניצחון גדול לא מסנוור אותנו, כפי שהפסד לקבוצה קטנה, לא יגרום לי לשנות את דרכי. הפלייאוף העליון הוא מטרה לא פשוטה בליגה כזו קשה, וכשנגיע אליה, נציב יעדים חדשים, אבל עוד חזון למועד.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments