י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

בעקבות הסערה נציג חד”ש לא ימונה כסגן ראש העיר חיפה

ההסכם עם סיעת חד"ש בוטל ורג'א זעאתרה לא ימונה כסגן ראש העיר. צילום: ראובן כהן דוברות העירייה.
Monday April 1, 2024

אופס, תקלה: יום אחד בלבד חלף, מאז התהדר ראש עיריית חיפה, יונה יהב, בקואליציה של 21 חברי מועצה, מתוך 31 חברים, צצה לו סערה מבית. מספר סיעות ומפלגות אשר חתמו איתו על קואליציה, זעמו על כך, שיו”ר סיעת חד”ש, רג’א זעאתרה, אשר הגדיר בעבר את חמאס כאירגון לגיטימי, ימונה לתפקיד סגן ראש העיר למשך מחצית הקדנציה. יהב הבין במהירות את הסערה שנוצרה, ובשיחה עם סגני ראש העיר, החליט כי נציג חד”ש לא ימונה לתפקיד סגן ראש העיר.

כזכור, בהסכם עם סיעת חד”ש לאחר הצטרפותה לקואליציה העירונית, היא הייתה אמורה להחזיק בתיק החברה הערבית ונציג מטעמה היה אמור לכהן כיו”ר הוועדה לענייני החברה הערבית וקידום השיוויון. הוועדה הייתה אמורה לפקח על פעולות העירייה בתחומי חינוך, תרבות, ספורט, קהילה, רווחה, תפעול ותיירות בחברה הערבית. לצד הוועדה הייתה אמורה לפעול מינהלת השיוויון, אשר הייתה אמורה לסייע לה בפעילותה. עוד סוכם, כי נציג חד”ש יכהן כיו”ר בית הגפן, ונציג מטעמה יכהן גם כיו”ר הוועדה למיגור אלימות ויו”ר הוועדה להנחות בארנונה. נציגי הסיעה יכהנו כחברים בוועדות הכספים, חינוך, תכנון ובנייה, רווחה, שימור, מעמד הילד, בטיחות בדרכים ובעוד וועדות ותאגידים.

ביום רביעי הקרוב יושבע יונה יהב לתפקידו וכך גם כל חברי המועצה, בה ימונו באופן רשמי סגני ראש העיר: אביהו האן, עו”ד שרית גולן שטיינברג, סופי נקש, יוסי שלום וישראל סביון, שימונה רק לחצי קדנציה.

 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments