י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“השאיפה שלנו היא להגיע לפלייאוף העליון”

כך מודיע בלמה הצעיר של קבוצת הכדורגל מכבי צור שלום, אור מזמר, שמסביר למה הקבוצה הפסידה את רוב משחקיה הביתיים עד כה ומפנטז להגיע לרמות הגבוהות ביותר של הכדורגל הישראלי

מזמר: שאיפה לליגות הגבוהות
Tuesday February 12, 2019
גל זייד

למרות שהוא רק בן 22, נחשב הבלם אור מזמר, לאחד השחקנים הוותיקים בקבוצת הכדורגל של מכבי צור שלום, בה הוא משחק זו העונה הרביעית, מאז שהיה בן 18. “צור שלום זה כמו משפחה. כשהגעתי לקבוצה, בעת שהייתי בגיל נוער, התקבלתי בצורה נפלאה, וההנהלה עושה הכל כדי שאהיה עם ראש שקט ואתרכז בכדורגל”, אומר מזמר, בנו של מבקר עיריית קרית מוצקין, לירן מזמר, שגדל במחלקת הנוער של הפועל מטה אשר, עבר להפועל עכו, ובסופו של דבר, הגיע לצור שלום.

איך אתה מסביר את העובדה, שהקבוצה מנצחת את רוב משחקי החוץ, אך מפסידה במשחקי הבית?
לצערי, המגרש הביתי פוגע בנו. יש לנו העונה קבוצה איכותית, המשחקת כדורגל טכני, אך במגרש כמו שלנו, קשה לשחק בצורה כזו. קבוצות מבקיעות נגדנו שער ומצופפות את המשחק, כך שיותר קשה לנו להבקיע מולן, ובמשחקי החוץ המצב שונה. בנוסף, יש לנו העונה המון שחקנים חדשים וצעירים, ולוקח זמן להתחבר.

מהן מטרות הקבוצה העונה?
ראשית, עלינו להבטיח כמה שיותר מהר את ההישארות בליגה, מכיוון שזו ליגה קשה מאוד. לאחר שנעשה את זה, המטרה הבאה תהיה להגיע לפלייאוף העליון (מקומות 5-2), ואני משוכנע שהדבר אפשרי.

ברמה האישית, איפה אתה רואה את עצמך בעוד כמה שנים?
אני שואף להגיע הכי גבוה שאפשר, כולל ליגת העל, אבל קודם כל, עליי להשתפשף לפחות עוד תקופה מסויימת בקבוצה כמו צור שלום.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments