י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“השקיפות בה אנו נוהגים מחזקת את אמון הציבור בעירייה”

כך סבור ראש עיריית קרית ביאליק, אלי דוקורסקי, לאחר שהעירייה דורגה בפעם השנייה ברציפות, במקום הראשון במדד השקיפות של הרשויות המקומיות בישראל

אלי דוקורסקי ראש העיר
Wednesday December 25, 2019
אבי אדר

המתעמלת האגדית, נדיה קומנצ’י, תיזכר לעולם כספורטאית הראשונה בעולם שזכתה בציון המושלם 10, עבור ביצועיה בענף ההתעמלות. על אותו משקל, תיזכר עיריית קרית ביאליק, שבפעם השנייה ברציפות הגיעה למקום הראשון במדד השקיפות של עמותת “שקיפות בינלאומית ישראל – שבי”ל”, המקיימת מזה תשע שנים את מדד השקיפות באתרי הרשויות. העמותה בדקה 90 פרמטרים באתרי הרשויות המקומיות, כדי לבדוק את מידת השקיפות שלהם, ואתר הקריה זכה בציון 100.
ראש העיר, אלי דוקורסקי, ציין בעקבות הזכייה: “זהו כבוד גדול לקבל את הציון המירבי. שקיפות זו מהווה חלק מהתפיסה הניהולית שלנו, ואין דבר יותר מטהר ומחטא מאשר שקיפות. בשורה התחתונה, זה גם מגביר את אמון הציבור ברשות המקומית, מכיוון שהוא יודע, שהכל שקוף, זמין ושאין ניסיון להסתיר דבר”.
האם אתר האינטרנט עוזר גם לך באופן אישי?
בהחלט, אני נעזר המון באתר. בעבר, אם הייתי צריך חוק עזר, פרוטוקול וועדה או את צו הארנונה, הייתי חייב לבקש שיוציאו לי את זה. היום, ב”קליק” אחד אני מגיע לכל דבר, כי כל הנושאים הללו נמצאים באתר הנגיש שלנו. זהו כלי עבודה מצוין. האתר כולל הכל תחת קורת גג אחת, הוא נגיש, ובזכותו אנשים מגיעים פחות למשרדי העירייה, מה שמפחית את העומס. בעניין זה אני מרגיש צורך לשבח את מבקר העירייה, אייל לוי, ואת מנהל האתר, משה אמויאל, שעושים עבודה מצויינת בנושא השקיפות ובהנגשת האתר לכלל התושבים. אני תמיד שמח וגאה, שקרית ביאליק מובילה בתחום כה חיוני כמו שקיפות.
אפשר לומר שהינך נמצא כל יום באתר העירייה, בפייסבוק ובאינסטגרם?
אפשר לומר. אני פעיל באופן אישי. הציבור מעריך זאת ואין דרך טובה יותר להקשיב ולהשיב לתושבי העיר.
על רקע הפריימריז שנערכו ב”ליכוד”, מה דעתך על הקריאות הקשות שהיו נגד גדעון סער?
ההתמודדות של סער היתה לגיטימית. ה”ליכוד” היא תנועה דמוקרטית וזכותו של כל חבר להתמודד על כל תפקיד. נתניהו היה מספיק חזק ואהוב כדי להתמודד ולנצח. להערכתי, ה”ליכוד” יצא מחוזק מהפריימריז הללו, מכיוון שראש הממשלה ירד לשטח, פגש פעילים וזה עורר אותם לקראת הבחירות הקרובות.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments