י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

פרץ לבניין והורחק לחודש ימים מהקריות

לא התייחס לצווי ההרחקה נגדו ואיים על השוטרים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
Monday September 11, 2023

גלות בדרום: תושב קריית ביאליק, בן 32, שנעצר בחשד כי התפרץ לבניין בקריית מוצקין, שוחרר בערבות ובתנאי שיתרחק מהקריות למשך 10 ימים וישהה באופקים בדרום.

החשוד נעצר בסוף שבוע האחרון, בעת שהשיג גבול וחדר לתוך בניין מגורים ברחוב מנחם בגין בקרית מוצקין, כשברשותו נמצא רכוש החשוד כגנוב. החשוד נעצר ומעצרו הוארך ביומיים. אתמול הוא הובא פעם נוספת לדיון בהארכת מעצרו, בבית משפט השלום בקריות. תחילה ביקש נציג המשטרה הארכת מעצר נוספת של חמישה ימים, בטענה שהעצור חשוד בעבירות של השגת גבול פלילית והחזקת רכוש החשוד כגנוב, אך בהמלצת בית המשפט, סיכמו הצדדים על שחרור בערבות בתנאים מגבילים.

בסיכום שהושג צוין, כי החשוד יתרחק מקריית חיים, קריית מוצקין, קריית אתא, קריית ביאליק, קריית ים וקריית שמואל, למשך עשרה ימים ובתקופה זו ישהה אצל סבתו באופקים. כן חתם החשוד על ערבות בסך עשרת אלפים שקלים כתנאי לקיום תנאי השחרור.

השופטת ליאת דהן חיון, קבעה בהחלטתה, כי קיים חשד סביר, שהחשוד עבר את העבירות המיוחסות לו. עם זאת ציינה השופטת, כי בשלב הזה של החקירה, ניתן להסתפק בהרחקת החשוד מאזור הקריות. לאור זאת ציוותה השופטת, לשחרר את החשוד על פי התנאים שסוכמו בין הצדדים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments