י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“זכותו של ביבי לבקש חסינות, אף אחד לא עושה לו טובה”

כך סבור סגן ראש עיריית קרית ביאליק, עמירם מסס, שמכיר את בנימין נתניהו מאז שחזר לארץ, בשנת 1988. לדבריו, רק העם צריך להחליט מי יהיה ראש הממשלה הבא והוא רק מקווה, שבבחירות הקרובות תהיה הכרעה ברורה, כדי שלא נלך לקלפיות בפעם הרביעית

מסס: חירותניק עם שורשים
Tuesday January 7, 2020
בן מרדכי

כן חסינות, לא חסינות. נדמה שבשבועות האחרונים, שאלה זו מעסיקה יותר מכל דבר אחר את הציבוריות הישראלית, כאשר תומכי ראש הממשלה טוענים, כי האופציה להעמידו לדין כעת לא לגיטימית, בעוד מתנגדיו טוענים, שנתניהו הוא אזרח כמו כל אחד אחר, ורק בית המשפט יכריע בשאלה האם הוא אשם או לא. בינתיים אין הכרעה בנושא זה, אבל לסגן ראש עיריית קרית ביאליק, עמירם מסס, אין כלל התלבטות בשאלה הזו. “נתניהו אומר שהעם צריך להחליט מי יהיה ראש הממשלה הבא של ישראל, ואני תומך בדיעה הזו”, אמר מסס בריאיון ל”חדשות הקריות”, והוסיף, “אף אחד לא עושה לו טובה בנושא החסינות. זו זכותו לבקש חסינות. נכון, הוגשו נגדו כתבי אישום, אבל הוא לא הורשע ולכן חזקת החפות עומדת לו. החוק מקנה לו את האפשרות לבקש חסינות, והוא מנצל את זה”.

אתה חושב שתפרו לו תיקים?
אני לא יודע לומר. אין לי מידע, מעבר למה שכתוב בעיתונים. יש שחושבים שכן, אני לא יודע לומר. רק בית המשפט יקבע, אחרי בדיקת כל הראיות, האם תפרו לו תיקים או לא.

אתה מכיר אותו אישית?
שנים רבות. הכרתי אותו כשחזר מארה”ב, שם שימש שגריר ישראל באו”ם. לדעתי, הוא ראש ממשלה מצוין שהוכיח עצמו בכל התחומים, הביטחוני, המדיני והכלכלי.

אתה מגדיר את עצמך ביביסט?
כששואלים אותי, אני אומר שקודם כל, אני חירותניק. שם השורשים שלי, בתנועת החירות. היום אני חבר ליכוד, וכך אני מגדיר את עצמי.

גדעון סער בוגד?
מי שהגדיר אותו בוגד, עשה לו עוול. זכותו של כל חבר להתמודד בבחירות פנימיות. גם אחרים יכלו להתמודד ואין כאן כל בגידה. אחרי הפריימריז, סער בירך את ביבי והכל בסדר. איך אפשר לקרוא לו בוגד?

מה יהיה בבחירות הקרובות?
אני מקווה רק שתהיה הכרעה ברורה, כדי שאפשר יהיה להקים ממשלה. נכון להיום, קשה לי לקבוע מה יהיה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments