י"ח תמוז התשפ"ד, 24/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

זעקת המחאה של אירגוני הנכים, קשישים, ילדים בעלי מוגבלויות ובעלי העסקים הקטנים

ראש הממשלה ושר האוצר. צילום באדיבות אתר 0404
Friday July 17, 2020

תוכניתו הכלכלית החדשה של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לחלק כסף לכל תושבי המדינה, ללא כל מבחן הכנסה, זכתה לביקורת קשה מצד אירגוני הנכים ואירגוני בעלי המלאכה. 

נאור לביא, דובר קבוצות מחאת הנכים, קשישים, ילדים בעלי מוגבלויות ותושב קרית אתא, אמר: “ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, מחלק כסף לעם על חשבון קיצבאות הנכים. בזמן שהנכים זועקים למקבלי ההחלטות שלא ניתן לחיות מסכום קיצבה של 3200 שקלים בחודש, החליטו ראש הממשלה ושר האוצר כץ, לתת מענק נוסף לכלל אזרחי ישראל בסכום של 6 מיליארד שקלים”.

אייל כהן, מוביל קבוצת “הנכים הופכים לפנתרים”, הודיע לראש הממשלה: “אם שר האוצר לא יסיים בימים הקרובים את משבר הנכים, מובילי מאבק הנכים המאוגדים, ייצאו למלחמה על הלחם והתרופות. במצב הזה לא נאפשר לאף גורם כזה או אחר להשאיר אותנו מאחור ולחלק כספים לכל דורש”.

בתגובה ליוזמת ראש הממשלה ושר האוצר, אמר יוסי אלקובי, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה, המייצגת עסקים קטנים: ״לעצמאים עושים מבחני הכנסה ומעבירים אותם שבעה מדורי גיהינום. ביום שמאות אלפי עצמאים מקבלים יריקה בפרצוף בדמות 1800 שקלים בלבד כפיצוי לחודשיים ימים, הממשלה מחלקת כסף לכלל האזרחים, ללא אבחנה וללא כל מבחן הכנסה. מדובר בשערורייה שאת המחיר שלה כולנו משלמים״. אלקובי הוסיף, ״הממשלה גודעת את העץ שמניב פירות ויחד עם זאת זורעת פשע, עוני ושנאה״.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments