י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“חברי האופוזיציה פועלים בצורה לא מקצועית ואינם משרתים את הציבור שבחר בהם”

כך סבורה חברת מועצת העיר קרית מוצקין, הילה פפר, שמייעצת לאופוזיציה להתחיל לנהל דיונים ענייניים ומסבירה מה הדברים העיקריים שהיא עושה במועצת העיר

פפר: קידום מערכת החינוך
Monday July 8, 2019
בן מרדכי

חודשים ספורים במועצת העיר קרית מוצקין, הספיקו לחברת המועצה החדשה, הילה פפר, להבין איך מתנהלים העניינים. מצד אחד, כך לדבריה, יש את ראש העיר, חיים צורי, וחבריו להנהלה, שמקדמים נושאים שונים וחשובים, במיוחד בתחום החינוך, אלא שמצד שני, יש את חברי האופוזיציה, שכל רצונם לנגח את הקואליציה, מבלי לנהל דיונים ענייניים. “רמת הדיונים במועצת העיר ירודה, מכיוון שיש לנו אופוזיציה לא מקצועית, שאינה לומדת את החומר לפני הישיבות, ולא משרתת את הציבור שבחר בה. טוב היה אם חברי האופוזיציה היו משתפים פעולה עם הקואליציה, כדי לקדם נושאים למען התושבים, אלא שהם עוסקים בנושאים תפלים, בדיונים לא ענייניים ובניסיונות להעביר הצעות פופוליסטיות”.
פפר, בת 40, אם ל-3 ילדים, העובדת לפרנסתה במחלקת השיווק בחברת “בזק”, הגיעה לפוליטיקה בעקבות פעילותה בוועדי הורים, החל מהגנים ועד בית הספר “בגין”, שם נבחרה להנהגה ההורית. בין השאר היא השתתפה בשיחות עבודה עם ראש העיר, חיים צורי, וסגנו עומר זוהר, שהתרשמו מהעשייה שלה וצירפו אותה לסיעתם. “נקראתי לדגל ונעניתי מיד בחיוב”, היא אומרת.
מה הדברים העיקריים שאת עושה במועצת העיר?
בין השאר אני חברה בוועדות החינוך והביקורת. זו תחושה גדולה של סיפוק להיות חלק מהעשייה בקואליציה. אני חייבת לומר, שעשייה כזו אין בשום עיר אחרת באיזור. צורי וחברי הנהלת העיר כל הזמן חושבים איך לשפר ולשדרג את העיר, ובמיוחד אני נפעמת מהעשייה במערכת החינוך, שמחממת את הלב.
מה עומד היום על הפרק בתחום החינוך?
בוועדת החינוך הוצגה לנו תוכנית חדשה, שאמורה לשנות את התפיסה במוסדות החינוך ולקדם את המערכת עוד יותר. מדובר בתהליכים שלא קורים בין לילה, אבל הם מאוד חשובים למערכת החינוך ואני מקווה שנגשים את כולם.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments