י"ט תמוז התשפ"ד, 25/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חברי מועצה, תושבים ועובדים בכירים פנו לצורי כדי שיתמודד פעם נוספת

לאחר שש קדנציות בראשות העיר קרית מוצקין, חיים צורי, פופולרי מתמיד. חברי מועצה ותושבים רבים רוצים לראותו ממשיך בעשייה, קדנציה שביעית ברציפות. צורי: "אין תגובה"

ביה"ס אחדות הוא מותג חינוכי חדשני שמיצב את עצמו כמוביל בתחומו. ראש העיר חיים צורי, בוגר ביה"ס. צילום: דוברות העירייה
Sunday July 7, 2019
אבי שני

בניגוד לתופעה שרווחה בארץ בבחירות המקומיות האחרונות, בהן ראשי ערים וותיקים הפסידו ואף הובסו למתמודדים חדשים, בקרית מוצקין יש יותר ויותר תושבים שאינם מעלים על דעתם כלל את האפשרות, שראש העיר, חיים צורי, המנהל את ענייני העיר מאז שנת 93′, לא ימשיך לקדנציה שביעית ברציפות. ל”חדשות הקריות” נודע, כי בתקופה האחרונה מוצפת לשכת ראש העיר בפניות מצד תושבים רבים, המבקשים מצורי להמשיך ולהנהיג את העיר גם מעבר לקדנציה הנוכחית, יחד עם פניות דומות בקרב חברי מועצה ומנהלי מחלקות בכירים.
הבחירות האחרונות היו קשות מאוד ואף טראומתיות עבור חלק מראשי הרשויות הוותיקים בצפון. בין אלו שאיבדו את כיסאם לאחר שנים רבות, היו יונה יהב (חיפה), ז’קי סבג (נהריה) ושלמה בוחבוט (מעלות). לעומתם, צורי זכה בניצחון סוחף פעם נוספת, כאשר גם סיעתו זכתה ברוב מוחלט במועצת העיר. למעשה, צורי הוא ראש העיר היחיד באיזור, שאינו נזקק כלל לקואליציה כדי לבסס את שילטונו.
יחד עם זאת, מאז הבחירות האחרונות, במערכת הפוליטית בקרית מוצקין, היתה הנחת עבודה, לפיה מדובר בקדנציה האחרונה של צורי, ושהוא לא יתמודד פעם נוספת לראשות העיר. אלא שבקרב הציבור, האהדה כלפיו רק הולכת וגוברת, כל זאת בעקבות ההישגים הרבים אליה הגיעה העיר בשנים האחרונות והפרוייקטים שצורי קידם בהצלחה, ובהם ה”חי פארק”, היכל התיאטרון, הקמת ופיתוח שכונת “משכנות אמנים”, כמו גם הקמת מוסדות חינוך, מגרשי ספורט ופארקים.
גם ברשתות החברתיות זוכה צורי באהדה חסרת תקדים. רק בשבוע האחרון נרשמו מאות תגובות מפרגנות על העשייה העירונית, כאשר בין השאר כתב רונן: “גאווה לעיר קרית מוצקין ולמר צורי, שדואג לחינוך בקרית מוצקין”. דורית כתבה: “כבוד לעיר שמטפחת ומעריכה מצוינות. כל הכבוד לחיים צורי, על השקעה בחינוך מקטן ועד גדול”. כותבת אחרת, סמדר, ציינה: “כל הכבוד לראש העיר מספר 1”, ואילו אריאלה הוסיפה: “כל הכבוד לחיים צורי, עם העיר הכי יפה בקריות”.
ל”חדשות הקריות” נודע, כי גם חברי מועצה ומנהלים בכירים בעירייה ביקשו מצורי לשקול לרוץ לקדנציה נוספת, כדי להבטיח את המשך הפיתוח המואץ בעיר.
צורי סירב להתייחס לשאלה אם ישקול להתמודד לקדנציה נוספת וענה: “אין תגובה”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments