ט"ו אייר התשפ"ה, 13/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חברת אקספון 018 חייבה לקוח 3 שנים לאחר שהתנתק

הלקוח שם לב, שחברת האשראי מורידה מחשבונו כספים, למרות שהתנתק 3 שנים קודם לכן מחברת אקספון. צילום: מתוך פרסומי החברה. לפי ס' 27א'.
Wednesday March 5, 2025

שיטת מצליח: תושב קריית אתא, הגיש לבית המשפט לתביעות קטנות בקריות, תביעה נגד חברת התקשורת אקספון 018, בגין חיוב במשך שלוש שנים לאחר הודעת ההתנתקות.

מהתביעה עולה, כי התובע שלח בתאריך 15 לפברואר 2022, הודעה לחברה בדבר הפסקת שירותי האינטרנט שסיפקה, כיוון שלא היה לו יותר צורך בהם. לדבריו, רק לאחרונה שם לב בחיובי האשראי, כי החברה המשיכה לגבות דמי מינוי חודשיים, למרות שבזמנו שלחו לו אישור להודעת ההתנתקות. לטענת התובע, הוא פנה לחברה, שהייתה מוכנה להחזיר לו את החיוב, אך ללא פיצוי והתנתה את התשלום באי הגשת תביעה. “פיצויים אמורים להיות על הפרק, אך ללא תלות בהחזר הכספים המדוברים”, ציין התובע.

לדברי התובע, הוא לא הצליח לאתר דרך חברת האשראי, את כל התשלומים שבוצעו לחברת התקשורת, אך בסופו של דבר החליט לתבוע סכום של 6.600 שקלים. טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments