תסתדרו בעצמכם: תושב חיפה הגיש אתמול (ראשון) לבית המשפט לתביעות קטנות, תביעה נגד חברת התעופה הפולנית לוט, שביטלה טיסה לארץ ולא דאגה לטיסה חלופית. לטענת התובע, החברה “נטשה את התובעים לגורלם”.
מהתביעה עולה, כי בני זוג מחיפה, יחד עם 2 ילדים, הזמינו דרך חברת לוט טיסה מורשה לישראל, שאמורה הייתה להמריא בתאריך 23 לאוגוסט בשעה 23.50. 4 ימים לפני הטיסה המתוכננת, הודיעה החברה הפולנית על ביטול הטיסה, ומאותו רגע, כך לפי התביעה, נעלמה ולא דאגה לטיסה חלופית לארץ, תוך שלא הציעה סיוע כלשהו לתובעים כמו שירותי הסעה, מזון ומשקאות. בלית ברירה, הזמינו התובעים כרטיסי טיסה חזרה לארץ, דרך חברה אחרת בעלות גבוהה יותר. הם גם נאלצו לשלם עוד לילה במלון בוורשה עקב ביטול הטיסה.
לטענת התובעים, החברה לא החזירה להם את ההפרש, בין מחיר הטיסה שהם שילמו לה, לבין הטיסה החלופית.
לטענת התובעים, לא היה כל מניע לאי קיום הטיסה חזור, כיוון שבאותה עת, הטיסות לארץ התקיימו כסדרן. התובעים דורשים פיצוי בסך 28.215 שקלים, בגין ההוצאות העודפות ופיצוים לדוגמה.
טרם הוגש כתב הגנה.