י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חבר המועצה בני אברקי פרש ויתמוך באחיינו דוד אברקי

הכל נשאר במשפחה. עו"ד דוד אברקי יתמודד לראשונה למועצה. צילום פרטי
Sunday October 1, 2023

על קו הסיום: חבר מועצת עיריית קריית ים, בני אברקי, החליט ברגע האחרון, שלא להתמודד פעם נוספת למועצת העיר ולתמוך באחיינו, דוד אברקי, שרץ בראש רשימת ש”ס למועצת העיר.

בני אברקי, אחיו של הרב הראשי לקריית ים, יוסף הלוי אברקי, כיהן כחבר מועצה מספר קדנציות והיה בין השאר יו”ר וועדת הביקורת. עד לבחירות הנוכחיות, רץ בני אברקי ברשימה עצמאית, אך לקראת הבחירות הקרובות, החליט לרוץ ברשימה מזוהה עם עוצמה יהודית, לאחר שבבחירות לכנסת הוא ניהל את קמפיין המפלגה בקריית ים וזכה להצלחה גדולה עם כ-1500 קולות.

התמונה השתנתה לאחר כניסתו למירוץ של עו”ד דוד אברקי, אחיינו של בני ובנו של הרב הראשי  שעומד בראש רשימת ש”ס. דוד אברקי הינו פעיל חברתי מוכר בעיר ובמערכת הפוליטית הועלתה השאלה, איך יתנהל הקרב בין שני בני המשפחה, שמתחרים על אותו קהל בוחרים. בסופו של דבר, הקרב לא יצא לפועל, כאשר בני אברקי החליט, שלא להגיש רשימה בהתמודדות הקרובה.

דוד אברקי מסר, לאחר שהתברר כי דודו לא ירוץ בבחירות: “אני ודוד שלי בני, תמיד היינו בקשר. לקראת סוף מועד הגשת הרשימות, הוחלט יחדיו, שרק אני אתמודד למועצת העיר. בני כמובן תומך בי באופן מלא”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments