י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חבר המועצה יעקב בוחבוט הצטרף לקואליציה בקרית ביאליק

זאת לאחר שבוחבוט, ששימש חבר אופוזיציה מאז תחילת הקדנציה, הגיע לסיכומים עם ראש העיר, אלי דוקורסקי, על קידום מיזמים חברתיים. על הפרק: קורס הכנה פסיכומטרי מסובסד ופתיחת מועדון לגימלאים בשכונת "סביניה"

התיפקוד של העירייה ושל ראש העיר מעולים. אלי דוקורסקי ויעקב בוחבוט
Thursday March 5, 2020
בן מרדכי

מאז תחילת הקדנציה תקף לא פעם חבר מועצת העיר קרית ביאליק, יעקב בוחבוט, את מדיניות העירייה, בעיקר בנושאים חברתיים, תוך שטען, כי יש לעשות יותר למען הצעירים והגימלאים. כאיש אופוזיציה לוחמני, הקפיד בוחבוט להצביע נגד כל ניסיון העלאת מיסים או הטלת גזירות על הציבור. באחרונה, באופן מפתיע, הצטרף בוחבוט לקואליציה, לאחר שהגיע לסיכומים עם ראש העיר, לגביי קידום מספר מיזמים חברתיים. “מצאתי שפה משותפת עם דוקורסקי, לאחר שבראשית הקדנציה לא הצלחנו להגיע לסיכומים”, מגלה בוחבוט.

איך נוצר החיבור המחודש?

לאחרונה זומנתי ע”י ראש העיר לפגישה. דיברנו ארוכות ומצאנו שפה משותפת. אני חש, שדוקורסקי ואני רואים עין בעין את החשיבות שבקידום נושאים חברתיים עבור הקהילה.

אלו פרוייקטים בכוונתכם לקדם?

כבר במערכת הבחירות, ציינתי את הטיפול בצעירים ובבני הגיל השלישי, כדבר הטעון שיפור. סיכמתי עם ראש העיר, שצעירי הקריה ילמדו בקורס הכנה לבחינה פסיכומטרית, במחירים השווים לכל נפש. הוקצה לכך תקציב, ובחודש הקרוב ייפתח הקורס הראשון, במחיר 400 ש”ח לקורס. בנוסף, סיכמנו על פתיחת מועדון לבני הגיל השלישי, שיכלול הרצאות, ערבי זמר, וכן טיולים בארץ ובחו”ל. המועדון, שייפתח במהלך חודש מרץ, יפעל במתנ”ס שבמרכז הפיס בשכונת “סביניה”, והושג תקציב להפעלתו.

זה מספיק כדי להצטרף לקואליציה?

התרשמתי מנכונותו של ראש העיר לקדם נושאים חברתיים חשובים. אלו נושאים שהבטחתי לקדם במערכת הבחירות, והצלחתי בכך. חשוב לי להדגיש, שכחבר אופוזיציה פעלתי בצורה עניינית. בכל נושאי הפיתוח, הצבעתי בעד, ורק כשהובאו לאישור נושאים כהעלאת מיסים, הצבעתי נגד. יש לנו עיר יפה ומטופחת, וכעת גם הנושאים החברתיים יקבלו את מלוא תשומת הלב.

חתמת כבר עם ראש העיר על הסכם קואליציוני?

בשביל מה? יש לי אמון מלא בדוקורסקי, ואין לי צורך בהסכם כתוב. אני משוכנע, שמילה שלו זו מילה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments