י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חבר מועצת עיריית קרית אתא, רואי דוד: ישיבות מועצת העיר הם חארטה

חובתי כנבחר ציבור להעלות חשש, לדאוג לפרטיותם של התושבים ולהתריע על שימוש לכאורה במשאבים עירוניים לצרכים פוליטיים של העירייה. רואי דוד. צילום: יח"צ
Tuesday July 7, 2020

“התנהלות ראש העיר קרית אתא וחברי הקואליציה היא בדיוק כמו האמירה האומללה של השר בלי תיק צחי הנגבי, הכל חרטא. חברי הקואליציה הם חותמות גומי של ראש העיר וישיבות המועצה נעשות כי החוק מחייב את העירייה. אם ראש העיר, יעקב פרץ, היה יכול, הוא היה מוותר עליהם”, כך אמר רואי דוד, חבר מועצת עיריית קרית אתא מסיעת “הילה שלם והתושבים”, בעקבות אירועי ישיבת המועצה האחרונה שהתקיימה בעיר, תוך שהוא משווה בין ההתנהלות הזו לבין האמירה האומללה של השר בלי תיק, צחי הנגבי, שדחה את הטענה כי בישראל יש אנשים רעבים עקב משבר הקורונה, והגדיר את הטענה הזו, “חארטה”.

ביום רביעי האחרון התכנסה ישיבת מועצת העיר של קרית אתא ועסקה במספר נושאים, ביניהם עידכון הארנונה בשיעור 1.1% והסרה מסדר היום את ההצעה לסדר מטעם סיעת “הילה שלם והתושבים”, בנושא סיבסוד הצהרונים. עקב ביטול הסיבסוד, משפחות ששילמו עד עכשיו 635 שקלים לכל ילד, יצטרכו לשלם החל מהשנה 935 שקלים, תוספת של 300 שקלים לכל ילד.

ישיבת מועצת העיר הזו היתה סוערת במיוחד והתפתחו חילופי דברים קשים בין ראש העיר ומספר חברי קואליציה, לחברי המועצה מסיעת הילה שלם באופוזיציה, שהאשימו אותם בניתוק מוחלט מהציבור.

חבר המועצה דוד: “עיריית קרית אתא סיבסדה את הצהרונים בשלושת השנים האחרונות ויש לברך על כך. אבל האם זה הזמן לבטל את זה? ממש ממש לא. בתקופה כזו צריך לחשוב איך להקל על התושבים ובטח לא איך להעלות ארנונה, לבטל סיבסוד צהרונים ולדאוג למלא את קופת העירייה מכספי התושבים. אפשר לעבוד על חלק מהאנשים חלק מהזמן, אבל אי אפשר לעבוד על כולם כל הזמן. הציבור לא פראייר. הוא יבוא איתם חשבון בקלפי וזה יקרה בקרוב מאוד”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments