י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חודשיים מאסר בעבודות שירות לצעיר מהקריות שתקף את חברתו לשעבר

איים על חיי גרושתו ועומד כעת לדין. צילום ארכיון: דוברות המשטרה, מחוז חוף.
Monday June 29, 2020

סגן נשיא בית משפט השלום בקריות, יוסי טורס, גזר חודשיים מאסר, שירוצו בעבודות שירות, על צעיר תושב הקריות אשר הורשע על פי הודאתו, בעבירות של איומים, היזק לרכוש במזיד ותקיפת סתם.

מכתב האישום עולה, כי בסוף חודש ינואר השנה, נכנס הנאשם לביתה של המתלוננת, שם היא מתגוררת יחד עם בנה הקטין. השניים היו חברים בעבר אבל ניפרדו. כשנכנס הנאשם לדירה, הוא החל לקלל אותה: “יא בת זונה”, תוך שהוא מאיים עליה באומרו: “אני אהרוג אותך”. הנאשם נכנס לחדר השינה ולקח את מכשיר הטלפון הנייד של המתלוננת אשר היה מונח מתחת לכרית. המתלוננת הצליחה לקחת את הטלפון מידיו של הנאשם, אך בתגובה תקף אותה הנאשם, דחף אותה לכיוון המיטה ולקח מידיה פעם נוספת את הטלפון, עד אשר נאלץ בנה הקטין לחצוץ בין הנאשם למתלוננת, על מנת שהנאשם יחדל ממעשיו. בהמשך יצאו המתלוננת, בנה והנאשם מחדר השינה לכיוון המטבח, שם נטל הנאשם לידיו צלחת מזכוכית וניפץ אותה על הריצפה. בנה של המתלוננת נאלץ להתערב בשנית ולהדוף את הנאשם אל מחוץ לבית, על מנת שהאחרון יחדל ממעשיו. בהמשך אותו היום, התקשר הנאשם לאימה של המתלוננת, ואיים עליה: “אני אהרוג אותה, היא יוצאת, היא לא עונה לי לטלפון, לא רוצה שאני אכנס הביתה”.

הנאשם הביע חרטה וצער בבית המשפט על התנהגותו כלפיי המתלוננת. הוא ציין, כי ב-5 השנים שקדמו לאירוע נהג במתלוננת ובבנה בצורה הטובה ביותר. עוד הוסיף, כי אינו מצוי בקשר עם המתלוננת מאז אותה תקרית וציין כי מצבו הכספי קשה והוא מבקש לשוב לעבודתו ולהתגורר בעיר אחרת.

השופט טורס ציין, כי אומנם לנאשם יש עבר פלילי, אבל העבירה האחרונה שלו הייתה בשנת 2009. כן קבע השופט: “הנאשם קיבל אחריות מלאה למעשיו והביע חרטה כנה. התרשמתי מרצונו להתחיל פרק חדש בחייו. עונש מאסר יהיה לדעתי מחמיר יתר על המידה וניתן להשיג את תכלית הענישה (הלימה) בדרך מתונה יותר”.

על הנאשם נגזרו חודשיים מאסר בעבודות שירות ועוד שלושה חודשי מאסר על תנאי, למשך שנתיים. 

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments