י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

עשרות מחבלים חוסלו בסופ”ש במרכז הרצועה ובח’אן יונס – צפו

החיילים ממשיכים לנקות את רצועת עזה ממחבלים וממתינים להוראה לעבור לרפיח. סרטון וידאו מצורף. צילום: דובר צה"ל
Sunday March 17, 2024

ממשיכים במלוא הכוח: בשעה שהדרג המדיני טרם החליט, האם להיכנס קרקעית לעיר רפיח, חיילי צה”ל לא עוצרים את הלחימה. צוות הקרב של חטיבת הנח״ל, שממשיך לפעול במרכז הרצועה, חיסל ביממה האחרונה 18 מחבלים באמצעות ירי צלפים, פגזים ובשיתופי פעולה מוצלחים עם כוחות חיל האוויר.

באחת התקיפות, מכלול האש החטיבתי, זיהה חולייה של ארבעה מחבלים בסמוך לכוחות הנח”ל, אשר הכווינו את כוחות חיל האוויר, שסגרו עליהם מעגל וחיסלו אותם על ידי כלי טיס.

בתקיפה נוספת, צוות הקרב של הנח”ל, זיהה שלושה מחבלים נכנסים למבנה, וביציאת המחבלים מהמבנה, כלי טיס ארב להם, תקף וחיסל את החוליה.

בנוסף, הכוחות זיהו הכוחות מחבל שיצא ממבנה צבאי בגזרתם, ותוך דקות כלי טיס תקף וחיסל גם אותו.

לוחמי צוות הקרב של חטיבת גבעתי, ממשיכים לפעול במרחב ח’אן יונס, ביממה האחרונה זיהו הכוחות שני מחבלים מעמיסים ציוד צבאי על אופנוע ובשיתוף פעולה עם חיל האוויר, הם חוסלו על ידי כלי טיס.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7, ממשיכים לפעול וביממה האחרונה חיסלו מחבלים ואיתרו אמצעי לחימה בח’אן יונס. באחת הפעילויות תקף חיל האוויר, בשיתוף מכלול האש החטיבתי, מבנה ממנו נורה טיל נ״ט על הכוחות ללא נפגעים, מחבל נוסף שהיה בסמוך לכוחות, חוסל אף הוא על ידי כלי טיס. בסך הכל נהרגו בסוף השבוע ברצועה עשרות מחבלים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments