י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“חיים צורי הוא זה שדרש שנושא מאגרי המידע ייבדק”

כך מגלה חבר מועצת העיר קרית מוצקין, יוסי פדידה, שכיהן באותה התקופה כיו"ר וועדת הביקורת, על רקע טענתם של חברי האופוזיציה, כי הם אלו שהביאו לבדיקת פרשת מאגרי המידע בעירייה

ביבי יעשה ממשלה עם גנץ, וייתן לו את השנתיים בראשות הממשלה שהוא חייב לו. יוסי פדידה. צילום: פרטי
Wednesday December 4, 2019
בן מרדכי

בתקופה האחרונה טענו חברי אופוזיציה בקרית מוצקין, כי הם שהביאו לבדיקת פרשת מאגרי המידע בעירייה, פרשה שנחשפה עוד בקדנציה הקודמת של מועצת העיר. כמו כן טענו חברי האופוזיציה, כי ראש העיר, חיים צורי, התנגד לבדיקה זו. אלא שמי ששימש אז יו”ר וועדת הביקורת במועצת העיר, חבר המועצה יוסי פדידה, טוען, כי אותם חברי אופוזיציה מנסים לנכס לעצמם נושא שטופל, לדבריו, בהסכמת ראש העיר ובעידודו. “כאשר הנושא הזה עלה, שוחחתי בעניין עם מבקר העירייה, לירן מזמר, והגענו למסקנה, שהדבר הטוב ביותר הוא שנשכור חברה חיצונית, המתמחה בבדיקות כאלו, שתרד לשורש העניין”, מגלה פדידה. “בשלב זה ביקשתי לבדוק מה עמדתו של ראש העיר לגביי בדיקה חיצונית, ותשובתו היתה חיובית ביותר”.

מה ראש העיר אמר לך?
הסברתי לו שכדי לרדת לשורש העניין, דרושה בדיקה חיצונית של מומחים בתחום. בדיקות חיצוניות הן לא דבר שכיח ברשויות מקומיות, והן גם עולות לא מעט כסף. צורי עודד את ביצוע הבדיקה וביקש ממני לפנות לגוף הטוב ביותר שיש בשוק, ואשר יכול לבדוק את הנושא בצורה הטובה ביותר. כל הדיבורים על כך, שהוא התנגד לבדוק את הנושא, חוטאים לאמת. צורי אמר בפירוש: “תעשו כל מה שצריך כדי להבין מה קרה פה”.

איך בחרתם את החברה שבדקה את הנושא?
מבקר העירייה בדק את הנושא ומצא את החברה הטובה ביותר, שמתמחה בבדיקות כאלו. ראש העיר גם דאג מראש לכיסוי תקציבי עבור הבדיקה. בסופו של דבר, החברה הגישה דו”ח ויכולנו ללמוד את הנושא הזה כפי שצריך.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments