י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חיים צורי ירוץ פעם נוספת לראשות העיר

בתקופה האחרונה פונים ללשכת ראש העיר תושבים רבים, חברי מועצה ואף בכירים בעירייה, המבקשים ממנו להתמודד שוב על התפקיד. אם יזכה בבחירות, הוא יעשה את הקדנציה שביעית בתפקיד

תקציב החינוך צריך להישאר בידי הרשות המקומית. חיים צורי, ראש העיר קריית מוצקין.
Friday May 15, 2020
בן מרדכי

למרות שנותרו עוד כ-4 שנים עד לבחירות, מיהרו בחודשים האחרונים חברי אופוזיציה מקרית מוצקין, לנהל דיון מקיף בשאלה, מי יהיה יורשו של ראש העיר, חיים צורי, שנבחר עד כה לראשות העיר במשך 6 קדנציות רצופות. אלא שעל פי בדיקת “חדשות הקריות”, החברים שמיהרו לתפור חליפות, עשויים להחזיר אותן מהר מאוד לארון. נכון להיום, שוקל צורי, לאור הפניות הרבות אליו, לרוץ פעם נוספת לראשות העיר, בבחירות המקומיות.

צורי נבחר בראשונה לראשות העיר בשנת 1993, לאחר שניצח את מי שהיה עד אז ראש העיר המכהן, שמחה מילר ז”ל, והוא נחשב היום לאחד מראשי הערים הוותיקים והמנוסים בישראל. בחלק ממערכות הבחירות, איש לא העז להתמודד מולו, וגם כאשר היו מתמודדים, צורי הביס אותם בקלות. לפני כשנתיים ניצח צורי, ברוב מוחץ את המתמודד מולו, למרות המגמה שהיתה אז בארץ, להוריד מהשילטון ראשי ערים וותיקים, ובהם שלמה בוחבוט במעלות, ז’קי סבג בנהריה ויונה יהב בחיפה. גם רשימתו של צורי. “מוצקינטו”. זכתה ברוב מוחלט ומרשים במועצת העיר.

מאז הבחירות האחרונות, טענו רבים, כי זו הקדנציה האחרונה של ראש העיר. צורי עצמו לא התבטא בנושא, ורק ציין, באחד הראיונות שנערכו עימו, כי הוא שוקל להתמודד פעם נוספת. בדיקת “חדשות הקריות” העלתה, כי בכוונת צורי, להתמודד פעם נוספת לראשות העיר, בעקבות התמיכה העצומה שהוא מקבל מהתושבים, שרבים מהם פנו ללשכתו וביקשו ממנו לרוץ לקדנציה נוספת. גם חברי מועצה רבים הביעו תמיכה חד משמעית בהתמודדות נוספת של צורי, וגם בכירים בעירייה מעוניינים שימשיך, כדי שיוכל לסיים את הפרוייקטים הרבים העומדים על הפרק, ובהם בניית מוסדות ציבור וחינוך בשכונת “משכנות אמנים”, המבססת את עצמה כשכונת היוקרה של הקריות.

צורי עצמו טרם הודיע רשמית על כוונותיו, ולשאלת “חדשות הקריות”, אם ירוץ פעם נוספת לראשות העיר, השיב: “בשלב זה, אני מעדיף שלא להגיב”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments