י"ט אייר התשפ"ה, 17/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

“לא אפשרו לי לבטל עיסקה תוך 20 דקות”

התובעת טוענת, כי הבחינה כי היא משלמת גבייה כפולה ל"הוט" והגישה תביעה ראויה. צילום: מתוך הפייסבוק, לפי ס' 27א'
Monday May 29, 2023

איפה הכסף: תושבת חיפה, הגישה אתמול (שני) לבית משפט השלום בקריות, תביעה נגד חברת “הוט”, בטענה כי ביקשה להחזיר מוצר שלא רצתה, עשרים דקות אחר הרכישה, אבל ב”הוט” סירבו לקבלו ועד היום כספה לא הוחזר.

לטענת התובעת, היא רכשה כרטיס סים בדוכן של “הוט”, בחודש פברואר השנה. באותו מעמד הציעה לה המוכרת, לרכוש אוזניות אלחוטיות והתובעת השתכנעה, למרות שלדבריה, לא היה לה צורך באוזניות אלו. מיד לאחר שקנתה את האוזניות, וללא אישורה, המוכרת פתחה את קופסת המוצר והוציאה אותו החוצה.

התובעת הלכה מהמקום וכעבור עשרים דקות חזרה וביקשה, להחזיר את המוצר. המוכרת הפנתה אותה לשירות לקוחות של “הוט”, שם נאמר לה, שתוך שלושה ימי עבודה יחזרו אליה כדי להסדיר את הנושא, אבל מאז היא לא שמעה מהם.

התובעת דורשת ש”הוט” תאפשר לה להחזיר את המוצר, כיוון שאת האריזה פתחה מוכרת של החברה ולא התובעת, וכן דרשה להחזיר לה את הכסף, בסך 1764 שקלים.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments