איפה הכסף: תושבת חיפה, הגישה אתמול (שני) לבית משפט השלום בקריות, תביעה נגד חברת “הוט”, בטענה כי ביקשה להחזיר מוצר שלא רצתה, עשרים דקות אחר הרכישה, אבל ב”הוט” סירבו לקבלו ועד היום כספה לא הוחזר.
לטענת התובעת, היא רכשה כרטיס סים בדוכן של “הוט”, בחודש פברואר השנה. באותו מעמד הציעה לה המוכרת, לרכוש אוזניות אלחוטיות והתובעת השתכנעה, למרות שלדבריה, לא היה לה צורך באוזניות אלו. מיד לאחר שקנתה את האוזניות, וללא אישורה, המוכרת פתחה את קופסת המוצר והוציאה אותו החוצה.
התובעת הלכה מהמקום וכעבור עשרים דקות חזרה וביקשה, להחזיר את המוצר. המוכרת הפנתה אותה לשירות לקוחות של “הוט”, שם נאמר לה, שתוך שלושה ימי עבודה יחזרו אליה כדי להסדיר את הנושא, אבל מאז היא לא שמעה מהם.
התובעת דורשת ש”הוט” תאפשר לה להחזיר את המוצר, כיוון שאת האריזה פתחה מוכרת של החברה ולא התובעת, וכן דרשה להחזיר לה את הכסף, בסך 1764 שקלים.