איחור מעצבן: תושב חיפה הגיש אתמול (ראשון) לבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה, תביעה על סך כ-9600 שקלים נגד חברת “ישראייר”, בגין איחור בהמראת הטיסה מנתב”ג לבודפשט.
מהתביעה עולה, כי התובע רכש 4 כרטיסי טיסה עבור בני משפחתו לבודפשט, כאשר הטיסה הייתה אמורה להמריא בתאריך 19 לאפריל השנה, בשעה 16:15. יום לפני הטיסה קיבל התובע הודעה, כי הטיסה תמריא באיחור של 45 דקות. למחרת התבשר התובע, כי הטיסה תמריא באיחור נוסף, בשעה 19.50. לאחר שהגיע לשדה התעופה, התברר לתובע, כי הטיסה תמריא בסופו של דבר בשעה 21.00 ובסופו של דבר היא המריאה בשעה 21.40, איחור של מעל 5 שעות.
לטענת התובע, במקום לנחות בבודפשט בשעה 18.45, הוא ובני משפחתו נחתו בשעה 00.50 למחרת היום, והגיע למלון באמצע הלילה. כל התוכניות לאותו ערב, כולל ארוחה משפחתית מתוכננת, שהוזמנה מראש במסעדה ידועה בעיר, התבטלו.
התובע דורש שחברת “ישראייר” תפצה אותו בסכום של כ-9600 שקלים, בגין האיחור בטיסה ועוגמת הנפש שנגרמה לו. טרם הוגש כתב הגנה.