ג' אייר התשפ"ה, 01/05/2025

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חיפאי תובע את “ישראייר” בשל טיסה שיצאה באיחור

מבול התלונות והתביעות נגד חברות התעופה הולך וגובר. ישראייר השאירה את המשפחה בחו"ל. צילום: אתר החברה, לפי ס' 27א' לזכויות יוצרים.
Friday June 7, 2024

איחור מעל המותר: תושב חיפה, הגיש בסוף השבוע לבית משפט השלום בקריות, תביעה על סך כ-3000 שקלים נגד חברת “ישראייר”, לאחר שלטענתו, הטיסה מנתב”ג ללרנקה איחרה לצאת בכ-12 שעות.

לטענת התובע, הוא רכש זוג כרטיסי טיסה ללרנקה, לתאריך 15 לאפריל השנה. הטיסה אמורה הייתה לצאת לדרך בשעה 15.30 והחברה אכן ביצעה צ’ק אין לטיסה בשעה המקורית. התובע ואישתו קיבלו כרטיסי עלייה למטוס, אך אז החלה מסכת של דחיות, כאשר הטיסה יצאה לדרך למחרת היום, 16 לאפריל, בשעה 02.30.

התובע פנה לחברת “ישראייר”, על מנת שתפצה אותו בגין יציאת טיסה לדרך באיחור רב, כפי שקובע החוק. הוא פנה דרך אתר החברה, פנה בפקס וניסה לפנות בטלפון אל החברה, אך לא זכה לדבריו, למענה. “חברת “ישראייר” התעלמה לחלוטין מכל פניותינו. אנו דורשים פיצוי המקובל בהתאם לחוק, על עיכוב טיסה מעל 8 שעות ומעלה”, ציין התובע וביקש, שבית המשפט יפסוק לטובתו סך של 2930 שקלים.

טרם הוגש כתב הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments