איחור מעל המותר: תושב חיפה, הגיש בסוף השבוע לבית משפט השלום בקריות, תביעה על סך כ-3000 שקלים נגד חברת “ישראייר”, לאחר שלטענתו, הטיסה מנתב”ג ללרנקה איחרה לצאת בכ-12 שעות.
לטענת התובע, הוא רכש זוג כרטיסי טיסה ללרנקה, לתאריך 15 לאפריל השנה. הטיסה אמורה הייתה לצאת לדרך בשעה 15.30 והחברה אכן ביצעה צ’ק אין לטיסה בשעה המקורית. התובע ואישתו קיבלו כרטיסי עלייה למטוס, אך אז החלה מסכת של דחיות, כאשר הטיסה יצאה לדרך למחרת היום, 16 לאפריל, בשעה 02.30.
התובע פנה לחברת “ישראייר”, על מנת שתפצה אותו בגין יציאת טיסה לדרך באיחור רב, כפי שקובע החוק. הוא פנה דרך אתר החברה, פנה בפקס וניסה לפנות בטלפון אל החברה, אך לא זכה לדבריו, למענה. “חברת “ישראייר” התעלמה לחלוטין מכל פניותינו. אנו דורשים פיצוי המקובל בהתאם לחוק, על עיכוב טיסה מעל 8 שעות ומעלה”, ציין התובע וביקש, שבית המשפט יפסוק לטובתו סך של 2930 שקלים.
טרם הוגש כתב הגנה.