י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חלם זה כאן: רק בהתערבות עורך דין הוחזר הרכב לבעליו

למרות שהשתמש ברכב של אישתו כדי לשרוף את ביתה, איפשרה המשטרה להשאיר את הרכב אצל הבעל. במשטרה טענו, כי הרכב נחשב לראיה משפטית. עו"ד שלומי ביזק: "מדובר בחלמאות"

ביזק: חלמאות מצד המשטרה
Wednesday December 4, 2019
אבי שני

תושבת האיזור, שביתה נשרף על ידי בן זוגה לשעבר, נאלצה לפנות לעורך דין, כדי שזה יפעל במטרה להחזיר לה את הרכב שבבעלותה, אשר שימש את בעלה לביצוע הפשע.
הכל החל כאשר האישה, שמעולם לא הוציאה רישיון נהיגה, רכשה באמצעות הלוואה שלקחה, רכב חדש עבור בעלה, ורשמה אותו על שמה. בשלב מסויים נפרדו שני בני הזוג, אלא שהגבר סירב להחזיר לאישה את הרכב, למרות שהיה רשום על שמה. כעבור שבועות ספורים, אחרי שהגבר גילה, כי אישתו לשעבר עברה להתגורר עם אדם אחר, הוא החליט לשרוף את ביתה, מטעמי קינאה ונקמנות. כדי לבצע את המעשה המסוכן, השתמש הבעל בכלי הרכב של האישה. נגד הבעל הוגש כתב אישום חמור, והאישה מיהרה לפנות למשטרה, שהחזיקה ברכבה, כדי לבקש אותו בחזרה. אלא שאז התברר לה, כי המשטרה אינה ממהרת לעשות זאת, בטענה שמדובר בראיה משפטית, מכיוון שהרכב שימש את בן זוגה לשעבר להגיע לזירת הפשע.
בצר לה פנתה האישה לעו”ד שלומי ביזק, שהגיש בקשה לפרקליטות להשיב לה את הרכב. רק אז נעתרה המשטרה לבקשה לשחרר את הרכב ולהחזירו לבעליו החוקיים.
עו”ד ביזק: “לא ברור לי למה קולו של האזרח הקטן לא נשמע ללא עורך דין ומדוע היה על האישה לשכור את שירותיו של עורך דין, כדי להחזיר לרשותה רכב, שהיה שלה מלכתחילה? מדובר בחלמאות מקוממת”.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments