י"ד תמוז התשפ"ד, 20/07/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חשד: אלופת ישראל לשעבר באתלטיקה ניהלה רשת סחר בנשים

תגובה מהירה של שוטרי תחנת חיפה הביאה למעצרו של החשוד במעשה. צילום ארכיון: דוברות המשטרה
Monday June 1, 2020

אתמול (ראשון) נעצרו 8 חשודים, אשר על פי החשד, הפעילו רשת שעסקה בהבאת נשים לארץ לצורך עיסוק בזנות וסרסרות בזנות, על ידי העסקת נשים במתן שירותי מין בדירות דיסקרטיות בגבעתיים, ר״ג, פ״ת ורעננה, במסווה של מתן שירותי עיסוי.

בראש הרשת עמדה אישה בת 50 מרמת גן, אתלטית מפורסמת שאף זכתה באליפות ישראל ובאליפות אירופה. האשה, חשודה כי בין היתר, הובילה את מסע פרסום גיוס הקורבנות ביחד עם בן זוגה לשעבר, בן 51, מר״ג, שנעצר אף הוא, ניהלה את עובדי הרשת ואף הדריכה את הנשים כיצד עליהן לפעול במסגרת עבודתן.

לצידה של ראש הרשת פעלו חשודים נוספים, כשלכל אחד מהם תפקיד ותחום אחריות מוגדר.

מחקירתה הסמויה של המשטרה עולה כי הרשת פעלה מזה מספר שנים וכי החשודים פעלו באופן שיטתי ומתוחכם, תוך ניצול ופגיעה בקורבנות. את קורבנותיהן נהגה הרשת לגייס באמצעות פרסום מודעות באתרים בשפה הרוסית בארץ ובחו״ל: ״דרושות מעסות – שכר גבוה״.

מדובר בחקירה משולבת, שעברה לשלב הגלוי והתקיימה בשילוב זרועות עם רשות המיסים, הביטוח הלאומי ובליווי פרקליטות מחוז ת״א. במסגרת החקירה וכחלק ממנה, ייחקרו המעורבים גם בחשד לביצוע עבירות של הלבנת הון בהיקפים המוערכים במיליוני שקלים ועבירות נוספות על פי פקודת המיסים.

פקד ג’קי בילביק מסר: “ימ”ר תל אביב יצא בפעילות נרחבת של ביצוע מעצרים ברחבי הארץ, נעצרו שמונה חשודים. בראש הרשת עומדת אישה בשנות ה-50 לחייה שהפעילה את הרשת בצורה מתוחכמת ומניפולטיבית אל מול רשויות החוק לאורך שנים. אנו מדברים על עבירות קשות של גרימת אדם לעזוב ארצו לצורך עיסוק בזנות, סרסרות לזנות והלבנת הון בהיקף של מליוני שקלים. מדובר בחקירה משותפת של משטרת ישראל, מחלק מוסר, ביטוח לאומי ופרקליטות מחוז תל אביב”.

מהמשטרה נמסר כי כלל הקורבנות הועברו למקום בטוח, בו תוענק להם הגנה.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments