כ' תשרי התשפ"ה, 22/10/2024

הירשמו לניוזלטר שלנו

חדשות הקריות ברשת

חשוד בדקירה שוחרר למעצר בית

השוהה הבלתי חוקית מג'נין, שוהה בארץ כבר 15 שנים ויש לה בת בישראל. מנגד טענה המשטרה, כי ניהלה בית בושת. צילום: משטרת ישראל, מחוז חוף.
Wednesday July 10, 2024

בהשגחת האישה: בית משפט השלום בקריות, שיחרר אתמול למעצר בית את תושב קריית אתא, בן 35, שנעצר בחשד, כי יחד עם אחרים תקף אדם ודקר אותו.

האירוע היה בתאריך 20 ליוני, אך רק ביום שני השבוע נעצר החשוד. המשטרה ייחסה לו עבירות של ניסיון לגרימת מוות, קשירת קשר לביצוע פשע, פציעה כשהעבריין מזוין, והחזקת סכין שלא כדין.

במהלך הדיון בבית המשפט ציין נציג המשטרה, כי החשוד דקר את הקורבן והוא זוהה בידי חוקר, שצפה בסרטון של האירוע. בהמשך ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-7 ימים.

סנגורו של החשוד, עו”ד ציון שמעון, טען, כי אין כל ראייה שקושרת את החשוד לדקירה, אין עד ראיה או עדות לכך. לדבריו, לא ידוע מי זיהה אותו והוסיף, כי הזיהוי לא חוקי. “צריך חוות דעת מסודרת”, ציין עו”ד שמעון, שביקש לשחרר את מרשו למעצר בית.

השופט צבי כוחן קבע בהחלטתו, כי קיים חשד סביר נגד החשוד, אך לאור מצב החקירה, אין סיבה שלא לשחררו למעצר בית. לאור זאת ציווה השופט, כי החשוד ישוחרר למעצר בית בהשגחת אישתו למשך 3 ימים, תוך איסור ליצור קשר עם מעורבים נוספים בפרשה. כן חויבו החשוד ואישתו, כל אחד בנפרד, לחתום על ערבות של עשרת אלפים שקלים להבטחת תנאי השיחרור.

הרשם
שלח הודעה אודות
0 Comments
הכי הרבה הצבעות
החדשות ביותר הישנות ביותר
Inline Feedbacks
View all comments